Beantwoorden
Jared
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Email toevoegen aan Outlook2010

Hallo

 

Ik heb al enkele weken problemen met mijn Telenet email-adres toe te voegen aan Microsoft Outlook 2010.

Ik heb een tutorial gevonden over het toevoegen van je email-adres en heb  dit stap voor stap heel nauwkeurig gevolgd
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-stel-ik-outlook-2010-in-voor-mijn-telenet-e-mailadres/

Maar dat bleek toch niet in orde te zijn, na alles correct ingevuld te hebben

 

Outlook.png

 

Internet Email Setttings.png

 

Als ik daarna test account setting doe volgt dit.

 

Test Account Settings.png

 

Maar dan komt het probleem. Het volgende scherm komt steeds terug! Een een vriend vertelde me dat het lag aan de 'smtp server' dat die mij niet wou laten inloggen.

Komt steeds terug.png 
Dit scherm blijft na herhaaldelijks op OK klikken terugkomen, dus het mij weigeren van aan te melden op de smpt server.

 

Ik heb reeds gebeld naar telenet techniekers maar die konden mij niet verder helpen, na verder onderzoek bleek er geen problemen te zijn met mijn email-adres. 

Hopelijk kan er hier iemand mij spoedig helpen!

0 Likes
19 reacties
Jared
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Email toevoegen aan Outlook2010

Na enkele keren opnieuw te proberen nog steeds niet kunnen aanmelden bij de smtp server... 

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Email toevoegen aan Outlook2010

Ook al eens getest met een ander mailprogramma?

 

bv:

thunderbird? windows live mail? 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Jared
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Email toevoegen aan Outlook2010

Thunderbird getest en dit werkt, maar de layout en gebruikersinterface bevallen mij niet, het moet toch mogelijk zijn om dit toe te voegen?

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Email toevoegen aan Outlook2010

Ik denk dat er iets mis is met Outlook want ik gebruik dat zelf ook en bij mij werkt het perfect met de instellingen zoals het op de Telenet website staat.

Of er is iets met de firewall probeer eens je email helemaal opnieuw in te stellen precies zoals op de Telenet site staat en schakel de firewall uit.

Gebruik je de Windows Firewall of een andere bv degene die bij je antivirus zit?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Email toevoegen aan Outlook2010

Hier is de website: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-stel-ik-outlook-2013-in-voor-mijn-telenet-e-mailadres/
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes