24788
netweters
|
152688
antwoorden
|
20730
vragen
|
Wat betekend: bestandstype wordt niet ondersteund. ???
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: "Bestandstype wordt niet ondersteund" Wat wilt dat zegge
er is geen programma aanwezig of ingesteld op het apparaat om dat type bestand te openen. zoek de extensie eens op mogelijk kan u dan een programma vinden om het bestand mee te kunnen openen
Dank je wel, die extensie vindt ik die bij de app, of bij de camera zelf??
Sorry voor de domme vragen!!!
Grt Jp
In Verkeener (Windows) rechts klikken en eigenschappen kiezen. Dan kan je het zien.
het bestand dat u probeert te openen zijn achternaam als het ware, foto.jpg, programma.exe , installaller.apk teksttdocument.doc. alls achter het punt heet de bestandsextensie , deze definieert aan het apparaat waarvoor het stukje data dient en op welke manieren er mee kan omgegaan worden als het ware
Bij het sturen van een opgenomen video van de bewakingscamera krijg ik die melding.
Zosi C296. 4K/5mp
In de handleiding en online kan ik niet zo heel dadelijk terugvinden onder welk formaat (bestandstype) de camera de beelden bewaart. Krijg je de foutmelding op je PC/laptop onder Windows, dan kan je doen zoals @janne_man al voorstelde: je selecteert het bestand, rechtsklik met je muis en dan Eigenschappen. Daar kun je normaal gezien het bestandstype zien. Kan je dat even doen en melden welk bestandstype je ziet?
heb je vlc van https://videolan.org op uw apparaat ? of vergelijkbaar
zo neen probeer eens wat zegt het daarna
het is een gratis universele media speler software deze herkent vele bestandsextenties
Beste Bjorn,
Bij algemeen staat er: Bestandstype snelkoppeling ( Ink)
Bij snelkoppeling:
"C:/Program Files(x86)/AVSS/AVSS.exe"
Maar de /'s in de andere richting.
Jp
.LNK is een snelkoppeling die in jouw geval verwijst naar een uitvoerend bestand (.EXE), nl. AVSS.exe. AVSS is het programma dat gebruikt wordt voor je Zosi camera. Normaal gezien zou het programma AVSS moeten opstarten als je dubbelklikt op die snelkoppeling, maar jij ziet 'bestandstype niet gekend'?
Ik heb een uitleg op hun site gevonden, maar die is wel in het Engels.
https://www.zositech.com/blogs/faq/getting-started-with-avss
Ik kan het programma wel opstarten en beelden opnemen. Het loopt mis als ik opgenomen beelden wil doorsturen van mijn gsm of pc naar een andere gsm of pc. Dan krijg ik die melding " bestandstype wordt niet ondersteund.
Grt
Jp