Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Geïmporteerde mappen niet zichtbaar

Beste,

 

gisteren is mijn Email-adres overgezet naar een nieuwe mailbox. Ik heb toen mijn oude Emails geïmporteerd en heb deze onder een nieuw aangemaakte map onder Inbox gezet. Ik heb effectief al mijn oude mails teruggevonden en alle oude mappen zien staan, maar wanneer ik vandaag inlog via telenet mailbox, zijn de mappen verdwenen. Via de zoekfunctie vind ik echter mails terug die in deze mappen staan. Ook aan het verbruik aan opslagcapaciteit, zie ik dat de mails er moeten zijn.

Hoe krijg ik deze weer te zien? Via uitvouwen gaat het uiteraard niet. Was het maar zo simpel 🙂

 

Alvast bedankt voor jullie hulp en reactie.

Mvg,

Kris

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6197
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Geïmporteerde mappen niet zichtbaar

@Ex-Netweter  

Heb je jou oude telenet email adres laten overzetten naar een ander email adres binnen Telenet? Of heb je de gebruiker om gezet naar een andere gebruiker? 

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-e-mailadres-verplaatsen-naar-andere-telenet-mailbox/

 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geïmporteerde mappen niet zichtbaar

Beste Patrick,

geen van beide vlgs mij. Mijn oude Email adres werd behouden maar overgezet naar een nieuwe mailbox.

 

Gr,Kris

0 Likes