Beantwoorden
DirkWouters
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen inkomende e-mail outlook

Sinds een paar dagen krijg ik mijn e-mails niet meer binnen in Outlook via POP. Ook IMAP geprobeerd maar dat werkt ook niet. Mijn vrouw haar account heeft hetzelfde probleem.

In webmail staan er nochtans e-mails in de inbox.

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Geen inkomende e-mail outlook

@DirkWouters  

Heb ja al eens gekeken of je wachtwoord nog correct ingegeven staat in de Outlook ? 

Krijg je ook bepaalde foutmeldingen bij het 'inloggen' of bij het ophalen van de emails? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1662
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geen inkomende e-mail outlook

@DirkWouters Het kan zijn dat je outlook profiel corupt is geraakt. 

Het beste is om een nieuw outlook profiel aan te maken (oude laten staan) en zien of het dan wel werkt. Als je zegt dat de mails wel in webmail staan, kan het niet zijn dat je over je limiet zit van je mailbox, anders zouden ze daar ook niet binnenkomen.

Uw vrouw haar account is toch geen alias toevallig ? Kijk ook eens na dat uw poorten van bijvoorbeeld IMAP juist staan in de configuratie van uw mailbox. Standaard staan deze poorten op een andere poort. 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DirkWouters
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen inkomende e-mail outlook

Ondertussen mijn paswoord veranderd volgens de huidige instructies (de oude voldeed hier niet aan) maar dat leverde geen oplossing.

Ook een nieuw outlook profiel gemaakt (zowel POP als IMAP met correcte poort) maar ook hier geen succes.

Outlook blijft een time-out error geven.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1662
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geen inkomende e-mail outlook

@DirkWouters misschien heb je een firewall dat dit tegenhoud. Eigen firewall of die van je pc zelf. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Geen inkomende e-mail outlook

@DirkWouters  

Als je de gegevens in geeft om je IMAP account in te stellen welk gegevens geef je daarin is dat de letter met de cijfers , dus a123456 , of geef je daar je email adres in ? 

 

Ik weet dat er bepaalde wijzigingen gebeurd zijn achterliggend met de gebruikersnamen van Telenet. ( heb het zelf ondervonden voor hier in te loggen op de Netweters ).


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DirkWouters
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen inkomende e-mail outlook

Plotseling na 5 dagen komen de e-mails weer binnen terwijl ik op dat ogenblik niets meer heb veranderd. Oorzaak dus nog steeds onbekend.

 

Bedankt alvast om mee te denken.

 

MML
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Geen inkomende e-mail outlook

Wij hadden gisteren idendtiek hetzelfde probleem : gedurende een paar uur geen mails in outlook binnen gekregen. De mails waren via webmail wel zichtbaar. Daarna zijn bepaalde mails wel binnengekomen in outlook en andere niet.  Er zijn geen recente updates van outlook gebeurd op de PC. Is er iets gewijzigd aan het protocol, de spamfilter, ...?

Iemand anders ook dit probleem gehad? 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Geen inkomende e-mail outlook

@MML  

Zelf gebruik ik geen outlook maar Mozilla Thunderbird. Nu heb ik al wel hier verschillende topics al voorbij zien komen dat er toch wel links en rechts problemen opduiken in Outlook. 

 

Bij twijfel of er problemen zijn bij Outlook zelf kan je eventueel een andere client installeren en zien of daar je emails wel op binnen komen. Moest het dan ook niet gebeuren dan is er iets aan je paswoord of je gebruikersnaam of een andere instelling. 

 

Betreft die wijzigingen als dat zo is dan zit Outlook , Microsoft , daar voor iets tussen en niet Telenet. Hun beheren enkel de webmail en geen Outlook dus Telenet zal die wijzigingen dan ook niet doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! Organisatietalent! De gouden postveer is voor jou

Geen inkomende e-mail outlook

Inderdaad, ik ging het ook nog eens aanhalen, maar @patrick37 was weer eens sneller.

 

Met de regelmaat van de klok lezen we hier over problemen met outlook als mailclient. Dat is dus een issue voor microsoft en niet voor Telenet.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes