Beantwoorden
Rodrigo
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen mails ontvangen/verzenden via Outlook

sedert enkele dagen krijg ik geen emails meer binnen en kan ook geen meer verzenden in outlook, na verzenden en ontvangen krijg ik volgende foutmelding.

foutmelding.png

 

Titel aangepast door NV1 (mod) | Vorige titel: problemen met outlook

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen mails ontvangen/verzenden via Outlook

@Rodrigo  als dit een Telenet email adres is kan je eens zien of je via de webmail van Telenet nog wel emails kan verzenden en ontvangen. Moest dat ook niet gaan , en dan denk ik het inloggen ervan , dan heb je een probleem met je wachtwoord. Zou deze dan eens aanpassen en dat aangepaste wachtwoord in je outlook ingeven. Vermoedelijk gaat je probleem dan verholpen zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen mails ontvangen/verzenden via Outlook

@Rodrigo 

in volgende link vind je de oplossing. Hoewel ze geven zelf zo'n breed gamma aan mogelijke problemen aan dat men de indruk krijgt dat ze het zelf niet weten.

http://windowsbulletin.com/nl/fix-error-0x800ccc1a-in-microsoft-outlook-solved/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geen mails ontvangen/verzenden via Outlook

@Rodrigo  je kan eens een kijkje nemen naar volgende site : https://support.microsoft.com/en-nz/help/813514/error-when-send-or-receive-email-message-in-outlook-...

Die stappen moet je doorlopen en zien of het dan werkt. 

Het kan zijn dat je outlook profiel corupt geraakt is en dat je outlook moet repairen. Dit zou je problemen kunnen verhelpen.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geen mails ontvangen/verzenden via Outlook

@Rodrigo 

 

Ik weet niet wie je screenshot heeft goedgekeurd, maar ik heb 'm terug afgekeurd. Wie een beetje beter keek kon je achternaam en een deel van je voornaam zien, dus vond ik het beter om de afbeelding te verwijderen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes