|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Sinds kort krijg ik dit als ik webmail wil gebruiken. Geen toegang meer tot de mail...
Ik heb het niet uitgeschakeld in elk geval. Wat kan dit veroorzaken?
Ik checkte op 'mijn telenet', maar zie er geen problemen.
Best dat je eens doorstuurt via de chat
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/technisch/chat-met-ons
Ik heb sinds gisteren NET hetzelfde. Via outlook wordt wachtwoord gevraagd maar werkt niet, en logt niet in.
Bij de foutmelding wordt gezegd "your email server rejected your login". Via webmail krijg ik de http error 400 en "account not active".
Klacht via testaankoop en klacht via ombudsman die al drie maanden lopende is ook maar gemeld dat de problemen blijkbaar niet willen ophouden.
Drie maanden geen facturen ontvangen omdat ze niet eens het juiste adres bij mijn huidig abo kunnen koppelen. Nu ineens geen email meer. Ik begin echt "foul play" te vermoeden aan de kant van telenet want dit is ronduit belachelijk aan het worden.
Kan u aanmelden op My Telenet?
ja dat werkt. Ik heb inmiddels 2 open klachten bij testaankoop (email EN klachtenformulier werkt ook niet!) EN een lopende klacht bij de ombudsdienst die al TWEE MAANDEN LOOPT! Men doet bij telenet letterlijk NIKS meer, ik heb al sinds november vorig jaar NIKS anders dan problemen. Eerst vijf maanden geen facturen ontvangen omdat ze bij telenet niet eens het adres van de klant natrekken, en wanneer dat na een half jaar bijna eindelijk in orde is werkt de email ineens nergens nog. Ik ontvang al een week GEEN emails van niemand, geen van mijn schuldeisers, geen pakjes die onderweg zijn, ik zit HELEMAAL VAST en telenet NEGEERT LETTERLIJK ALLES wat ik in klachten gooi. Ik doe al vijf maanden niks anders dan klachten klachten klachten en telenet trekt gewoon letterlijk zijn neus op. Ik heb hen een ingebrekestelling gestuurd en ga naar een rechter stappen met testaankoop onder de arm. Zelfs die ombudsdienst doet gewoon NIKS.
Het wordt NIET opgelost, maar ik betaal zogezegd wel elke maand volle pot voor deze ongelooflijke zooi.
webmail geeft HTTP 400 , account niet actief, in mijn client op pc wordt de login geweigerd voor zowel inkomend als uitgaande mail.
Ik heb al een nieuwe email bij proton moeten openen om toch nog iets te kunnen sturen. Echter komt er niks van schuldeisers of andere belangrijke dingen binnen.
Alles schade gaat hier unaniem voor telenet zijn.
Op andere webbrowsers krijg je de zelfde boodschap
Als je met een privevenster in logt is het ook zelfde boodschap
yep, overal hetzelfde.
het ligt echt niet aan iets aan mijn kant, dan had ik het al lang opgelost.
Ik begrijp niet wat er bij telenet gebeurt, ik ben meer dan 30 jaar klant geweest, en nu door onteigening paar maanden opgezegd en opnieuw aangesloten en sindsdien CONSTANT, maar echt CONSTANT problemen, en ergste is dat ze blijkbaar totaal NUL moeite doen voor hun klanten tegenwoordig. Drie maanden om erachter te komen dat ze mijn adres niet hadden gewijzigd, en nu geen email en alweer nul reactie van telenet. Ja misschien wel maar ik kan het niet zien want MIJN EMAIL WERKT NIET. Ik kan niet eens de lopende klacht bij de ombudsdienst opvolgen want daar heb ik mijn email voor nodig.
Als dit de huidige kwaliteit EN service verlening is bij telenet ga ik echt een alternatief zoeken want dit is ronduit belachelijk.
Problemen, ok. No prob maar voorheen werden ze stante pede opgelost.
Ale. EINDELIJK deftige ACTIE van telenet.
Wat was het probleem? Gezien telenet zelf in alle talen zwijgt, OOK tegen mij terwijl ze wel het probleem stilletjes hebben rechtgezet, zal ik het zelf uitleggen.
Hopelijk gaan anderen met hetzelfde probleem dan ook direct hunzelve kunnen helpen.
Blijkbaar is het wachtwoord beleid bij Telenet onlangs verstrengd en dient een wachtwoord nu minstens 12 tekens te bevatten.
Maar in plaats van de klanten daarvan transparant en op voorhand van in te lichten mogen we het naderhand op de negatieve manier ontdekken.
Mijn wachtwoord was zeer sterk met random tekens alom en bleef vele jaren onveranderd zonder problemen.
Een klein seintje per email van telenet was voldoende om veel leed en schade te voorkomen. Maar neen...
Dus, degenen die dit aan de hand krijgen dat het login wordt geweigerd en je account lijkt niet meer te bestaan op webmail, check je wachtwoord en/of verander het.
Van hieruit leek het in alle talen alsof het bij telenet gewoon uitlag, en gezien anderen het ook hadden/hebben leek het eens zo te meer.
@respoda @Probleem hierbij is dat Telenet niet altijd het juiste gebruikte e-mail adres heeft, dat ze het Telenet e-mail adres niet meer gebruiken en dan komt de mail niet toe, of dat iemand niet in zijn mailbox meer kan en dan kunnen ze het ook niet lezen,
een sms sturen zou al veel handiger zijn, als ze natuurlijk het juiste nr hebben dat in gebruik is bij de klant.
is allemaal niet zo simpel dus.
Eind goed, al goed. De foutmelding was inderdaad wel erg vaag; het leek alsof je account niet meer bestond. Het was inderdaad veel duidelijker geweest als daar gewoon had gestaan dat je je wachtwoord moest aanpassen.
Klopt zag er ook nogal fake uit , maar had beter een link instaan naar problemen kunnen zijn
Ik heb continue problemen met de mailboxen. Een mailbox werkte niet meer en na lang zoeken bleek het wachtwoord niet meer complex genoeg, maar werd dat niet gesignaleerd. Een nieuwe mailbox maken lukt ook al niet. En nu kreeg ik een bericht dat er een mailbox gehackt is en ik het wachtwoord moet veranderen om terug mails te kunnen ontvangen.
Dergelijke zaken zou ik snel moeten kunnen doen via 'mijn telenet', doch ik krijg telkens het bericht 'De authentificatie is mislukt: de mailbox kon niet aangemaakt worden.'. Dit zelfde bericht komt er zowel bij het aanmaken van een mailbox als bij het veranderen van het wachtwoord. Telkens moet ik bellen naar Telenet om mij er door te helpen, maar het probleem an sich wordt niet opgelost.
Ter info: ik probeerde met verschillende browsers en toestellen met zelfde resultaat.
En natuurlijk de frustratie van de wachttijd aan de telefoon...