24751
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Het lukt me niet om mijn telenet-account toe te voegen in outlook.
De instellingen zijn volgens mij juist.
Het paswoord heb ik nagekeken. En dat is correct, want via webmail kan ik inloggen.
Wat kan er nog misgelopen zijn?
Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: telenetmail in outlook gebruiken
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit zijn de juiste instellingen, dacht ik ...
Probeer de oplossing van volgende draad eens.
Dankjewel voor je reactie.
Ik heb het paswoord ook al een paar keer opnieuw ingesteld en van nul begonnen.
Het werkt niet.
En het rare is dat een ander telenet mailadres wel lukte...
Ik vermoed iets met de (windows)firewall, maar daar moet ik iemand voor inschakelen, want daar ken ik niets van.
jawel.
die heb ik kunnen installeren zonder probleem.
En zelfs ook een ander telenet-mailadres dat we voor ons bedrijf gebruiken.
Maar met mijn persoonlijk mailadres krijg ik het niet klaar.
Als je in mailbox beheren in mijn telenet een alias bijvoegt, lukt het dan daarmee ook niet.
Je kan ook nog een mailbox bijvoegen en daarmee proberen. Het probleem daarmee is wel dat deze volledig gescheiden is van je huidige mailbox.
Ik ben er even mee langs een pc-winkel geweest en hij heeft mijn mailadres via het configuratiescherm toegevoegd ipv via de wizard. En dat lukte wel.
De Wizard van outlook durft blijkbaar al eens vast te lopen.
Super content dat het gevonden is!!😀
Ik heb als mail Microsoft Office 365.
Mijn emails worden getransfereerd van Telenet webmail naar Outlook.
Wanneer ik Outlook open moet ik telkens mijn Telenet paswoord opgeven vgooraleer de emails in outlook binnenkomen.
Een Pc-technieker heeft alles ingesteld op 3/8/2020 en alles functioneerde normaal tot ik een onderdelenupdate deed voor Windows 10 op 11/11/2020
Sindsdan loopt alles fout.
Wat moet ik doen?
De info op volgende site helpt die niet?
Neen.
Ik heb een Microsoft 365 Personal aangekocht.
Eén van de onderdelen is Outlook.
Wanneer ik Outlook open komen allemaal mijn e-mails van Telenet naar Outlook.
Nu moet ik telkens mijn Telenet wachtwoord ingeven vooraleer de mails van Telenet naar Outlook komen.
Fout heeft iets te maken met contact met server van Telenet (POP;smstp en diverse poorten) en daar is iets fout
Heb je de instellingen zoals op deze site is aangegeven?
Kijk dat eens na.
https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/e-mail-ontvangen-met-pop-3/
Als ik het goed begrijp werk je met een pop3 account.
Heb je al eens overwogen om een imap account aan te maken?
Mocht je dat doen best de procedure die @igvfer beschreven heeft volgen. Zie link.
https://www.netweters.be/t5/E-mail/PST-files-Outlook-importeren-in-Webmail/td-p/110108#M6132
Ik had hetzelfde probleem. Ik ben er even mee langs een pc-winkel geweest en hij heeft mijn mailadres via het configuratiescherm toegevoegd ipv via de wizard. En dat lukte wel.
De Wizard van outlook durft blijkbaar al eens vast te lopen.
De ICT-er,die mijn PC geformateerd heeft heeft een POP-account bij mijn documenten gezet op de C-schijf.
Is het niet beter een afzonderlijke account te maken voor de e-mail (in dit geval Outlook)
De emails van Telenet worden dan getransfereerd naar Outlook.
Kan iemand DESKUNDIG me uitleggen hoe ik dat moet doen?
Ik moet geen.......@outlook.com hebben!!!
Ik heb een Microsoft Office 365 gekocht en daar zit outlook in.
Ik moet zorgen dat mijn e-mails van Telenet webmail naar outlook komen en daarvoor moet
...@telenet.be geformateerd worden.
Kan iemand me daar bij helpen?
Dank