24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Dit mailadres ...@pandora.be gebruik ik al meer dan 15 jaar niet meer en toch moet ik ongeveer om de 10 dagen tussen de 300 en 500 spammails verwijderen die op dit adres toekomen en dat op mijn huidig Telenet mailadres. Een kleine handeling, dat verwijderen, maar wel heel vervelend.
Besef wel dat @ pandora.be doorstuurt naar @telenet.be. Je kan niet enkel het pandora.be adres/alias verwijderen zonder dat het telenet.be adres ook verdwijnt.
Ja, heb dat al geprobeerd maar de pandora adressen staan er niet meer tussen. In 2004 werd er overgeschakeld van @Pandora.be naar @telenet.be maar blijkbaar niet verwijdert 😒.
Oei, dat ziet er niet veel belovend uit. Dan zit er niets anders op dan regelmatig de overvloed aan spams te verwijderen. Bedankt voor deze tip.
@NonkeLuc schreef:Oei, dat ziet er niet veel belovend uit. Dan zit er niets anders op dan regelmatig de overvloed aan spams te verwijderen. Bedankt voor deze tip.
Maak in webmail van Telenet een regel aan om de mails naar je pandora in een afzondelijke map te plaatsen (eventueel in de spammap).
Bedankt, zal dit meteen toepassen.