Beantwoorden
NonkeLuc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe kan ik een oud @pandora.be voorgoed verwijderen?

Dit mailadres ...@pandora.be gebruik ik al meer dan 15 jaar niet meer en toch moet ik ongeveer om de 10 dagen tussen de 300 en 500 spammails verwijderen die op dit adres toekomen en dat op mijn huidig Telenet mailadres. Een kleine handeling, dat verwijderen, maar wel heel vervelend.

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan ik een oud @pandora.be voorgoed verwijderen?

@NonkeLuc  inloggen op ' mijn telenet ' en daarin verwijderen. Moest dat niet lukken bel eens met de klantendienst en vraag of zij dit voor u verwijderen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe kan ik een oud @pandora.be voorgoed verwijderen?

Besef wel dat @ pandora.be doorstuurt naar @telenet.be. Je kan niet enkel het pandora.be adres/alias verwijderen zonder dat het telenet.be adres ook verdwijnt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NonkeLuc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe kan ik een oud @pandora.be voorgoed verwijderen?

Ja, heb dat al geprobeerd maar de pandora adressen staan er niet meer tussen. In 2004 werd er overgeschakeld van @Pandora.be naar @telenet.be maar blijkbaar niet verwijdert 😒.

0 Likes
NonkeLuc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe kan ik een oud @pandora.be voorgoed verwijderen?

Oei, dat ziet er niet veel belovend uit. Dan zit er niets anders op dan regelmatig de overvloed aan spams te verwijderen. Bedankt voor deze tip.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan ik een oud @pandora.be voorgoed verwijderen?


@NonkeLuc  schreef:

Oei, dat ziet er niet veel belovend uit. Dan zit er niets anders op dan regelmatig de overvloed aan spams te verwijderen. Bedankt voor deze tip.


Maak in webmail van Telenet een regel aan om de mails naar je pandora in een afzondelijke map te plaatsen (eventueel in de spammap). 

NonkeLuc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe kan ik een oud @pandora.be voorgoed verwijderen?

Bedankt, zal dit meteen toepassen.

0 Likes