Beantwoorden
Belli
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party! It's your seventh party!

Hoe lang staan verwijderde items in Telenet Webmail?

Weet iemand hoe lang de verwijderde items in Webmail standaard blijven staan?

Vroeger was dit volgens mij tot je ze zelf definitief verwijderde. De laatste maanden merk ik echter dat alles ouder dan een week weg is.

Iets wat verwijderd is, heb je in principe niet meer nodig, weet ik. Soms is het toch handig als je toch nog iets kan terugvinden dat je eigenlijk verwijderd had...

Ik heb al gezocht of ik dit ergens kan aanpassen, maar zonder geluk.

Kan er iemand raad bieden?

0 Likes
3 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Kan het ook niet meteen vinden.

Houd er ook rekening mee dat sommige mail apps ook een instelling hebben om verwijderde items te wissen. Dus als je naast webmail nog via IMAP verbinding maakt (bijvoorbeeld op je Smartphone) dan kan dat de oorzaak zijn.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Belli
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party! It's your seventh party!

Daar had ik inderdaad ook al gekeken, maar daar staat “nooit verwijderen” ingesteld. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Je kan dat omzeilen door zelf een folder aan te maken, bvb "Voorlopig Weg" (ik zeg maar iets 😋) en daar uw "te verwijderen" mails in dropt ipv ze in de vuilbak te kieperen.

Om de zoveel tijd kan je dan daar eens in snuisteren en slechts dan een definitieve beslissing nemen "verwijderen of niet".

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes