24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
HAllo,
ik zou een nieuw e-mailadres uit mijn mailbox willen instellen in mijn e-mailprogramma's.
Ik krijg deze niet ingesteld want er komt altijd dat het wachtwoord en imap/pops niet is ingeschakeld of niet kloppen;
Wat kan ik doen?
Mvg,
Benny
Opgelost! Ga naar oplossing.
hoi,
Ja en deze stappen gevolg zonder resultaat.
Het wachtwoord moet dat die zijn van je mailbox?
Benny
Dat is het paswoord van mijn telenet dat je moet geven.
krijg jij deze afbeelding te zien ?
Een beetje geduld, de afbeeldingen moeten eerst goedgekeurd worden, daarna worden ze zichtbaar op het forum
ok
Dat wist ik niet
@custermans Uiteraard. Maar je moet opletten. Je kan een mailbox hebben met 5 verschillende aliassen maar die hebben allemaal hetzelfde wachtwoord. Maar je kan ook een mailbox aanmaken met een ander paswoord.
Dus mailbox1 met alias1, alias2, alias3, alias4, alias5 = 5 verschillende mailadressen = 1 paswoord.
Mailbox2 = ander mailadres met ander paswoord.
dan kan ik beter een mailbox aanmaken en dan nog eens proberen!
Vertel dan eens waarover het echt gaat :
- gaat het over een alias op een bestaande mailbox of over een nieuwe mailbox.
- over welk mailprogramma gaat het en welke instellingen heb je gedaan zonder privacy gegevens te tonen.
- waarover gaat het Windows versie ?, Androïd versie ? Apple of nog iets anders.
Zoals reeds hoger gezegd, maskeer persoonlijke gegevens in uw afbeelding. Uw mail adres is daar eentje van. Uw eerste afbeelding kan ik dus niet goedkeuren.
Het lijkt misschien een beetje eigenaardig, maar heb de foto's afgewezen omdat uw e-mail adres erop staat.
Gelieve de foto's terug te plaatsen zonder of tenminste met gedeeltelijk afgedekt e-mail adres.
Vraag: heb je dat e-mail adres in mijn telenet ingevuld? Zie link.
https://mijn.telenet.be/mijntelenet/email/showmailinfos.do?family=internet&locale=nl
Ge ziet, ik vertel geen onzin over die afbeeldingen. @louishufk was net iets sneller dan ik en heeft ze afgekeurd. En dit terecht.
Ok
Die heb ik al verwijderd in mijn mailbox.