24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste,
Ik kan geen emails ontvangen op Incredimail
Alles klopt met webmail(telenet)maar op Iincredimail niet.
Wat moet ik doen?
En hoe moet ik dat doen?
Groetjes Remi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Ik gebruik mijn emailadres en wachtwoord van webmail om op incredimail te gaan maar lukt niet.
Hallo,
De vorige email is nog geen oplossing gevonden.
Sorry verkeerd gedrukt
Bij incredimail kan ik wel emails versturen maar geen ontvangen
Bij incredimail kan ik nu wel emails versturen maar geen ontvangen
wat nu?
beste,
Dat krijg ik als ik inlog bij increimail -ERR invalid command en nu.....................
@Remi1, als je nu eens, zoals reeds meermaals gevraagd, de settings wil mededelen die je gebruikt in incredimail dan kunnen we je gericht helpen, nu tasten we volledig in het duister.
Uiteraard bedoel ik niet uw paswoord, maar wel wat je ingevuld hebt bij inkomende server, uitgaande server, beveiliging en al die settings. Zo bvb gebruik je IMAP of POP3 enz.
En zoals @Suzy al gevraagd heeft, als je rechtstreeks op webmail werkt, in uw browser dus, lukt het dan wel allemaal of ook niet?
Dat zijn belangrijke gegevens die we dienen te weten om u te kunnen helpen, niet om in uw privacy te rommelen hoor.
Hallo,
inkomende mailserver in.telenet.be
uitgaande mailserver uit.telenet.be
gebruikersnaam remi dekindt
serverpoortnummers postvak uit(SMTP) 25
inkomende mail 110(pop3)
geen beveiliging
Bij webmail (browser chrome) is alles in orde
Moeten jullie nog iets weten laat het mij weten
Groetjes Remi
Is opgelost, de reden was altijd hetzelfde (storing-gebeld en gecontacteerd naar telenet)
bedankt voor jullie steun
mvg Remi
Fijn dat het opgelost is
Ik heb nu wel een vraagje: je schreef: de reden was altijd dezelfde. Maar je schreef niet wat die reden nu precies was. Zou je ons daarover iets meer kunnen vertellen aub?
Hallo,
De reden was dat ik ook gisteren op webmail en mijn telenet niet meer kon en dan heb ik gebeld naar
de technische dienst.Het was een storing melding ieder keer dat ik mijn wachtwoord wilde veranderen en ze hebben mij een code gestuurd via sms die code moest ik doorgeven dan hebben ze mijn wachtwoord veranderd en het was opgelost zowel voor Incredimail en de rest
mvg Remi