Beantwoorden
christelver
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Inhoud mailbox importeren in telenet webmail

Om een mailadres en mailbox over te zetten naar en andere account ( van telenet naar telenet) wil ik de inhoud van de mailbox  exporteren en daarna importeren in de nieuwe account.

Ik heb de mailbox kunnen exporteren vanuit de webmail naar een Alles.....tgz file.

Als ik in de nieuwe webmail  probeer deze file te importeren krijg ik als error "Niet toegestaan om te importeren naar hoofdmap voor dit type".  Ik exporteer van telenet webmail en importeer naar een andere maar ook telenet webmail.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen  zodat ik geen mail kwijt ben ?

bedankt alvast

0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inhoud mailbox importeren in telenet webmail

Maak een submap aan en importeer daarin. Je kan achteraf je mails verplaatsen van de submap naar de hoofdmap.

christelver
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Inhoud mailbox importeren in telenet webmail

bedankt! dat heeft gewerkt. Alleen distributielijsten/groepen kon ik niet importeren

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inhoud mailbox importeren in telenet webmail


@christelver  schreef:

bedankt! dat heeft gewerkt. Alleen distributielijsten/groepen kon ik niet importeren


Misschien ook eerst in een nieuwe submab?

Probeer anders hiervoor eens een afzonderlijk download van Adresboek.

christelver
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Inhoud mailbox importeren in telenet webmail

Ja met de 'alles' download zijn alle contacten meegekomen en de groepen maar wel leeg.

Ik heb dan apart het adresboek eens geexporteerd en geimporteerd maar dat nam alleen alle contacten mee ( die had ik dus dubbel ) en niet de groepen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inhoud mailbox importeren in telenet webmail

Wat is de structuur van uw adresboek in webmail? Staan de groepen niet in een afzonderlijke submap? 

Als je de export doet van Adresboek kan je ook kiezen welke map of submap.

 

 

0 Likes