24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo allemaal,
Al veel zitten zoeken op het www, vele antwoorden gezien, vele oplossingen geprobeerd, maar de situatie is momenteel hopeloos
Vrijdag 2 weken geleden kon ik plots geen mails versturen via Apple Mail.
Ik gebruik het programma al jaren en eigenlijk nooit geen problemen gehad tot dus 2 weken geleden.
Geen instellingen verandert, totaal niets
Na enkele dagen opgelost gekregen, oef
Maar dan plots vorige week vrijdag was het opnieuw van dat en we zijn reeds woensdag en krijg het gewoon niet opgelost.
Volgens mij ligt het aan mijn computer zelf, want via mijn Apple laptop heb ik totaal geen probleem om iets te versturen.
Dus even bij Telenet een nieuw mailadres aangemaakt, wilt hij ook niet aanvaarden => Verificatie van accountnaam of wachtwoord is mislukt
Alle instelling staan zoals het hoort op mijn gebruikt adres:
- Poort => 587
- Gebruik TLS/SSL => aangevinkt
- Authenticatie => Wachtwoord
Als ik bij de instelling ga kijken van Mail, dan staat er dat mijn account voor de uitgaande server offline is
Oja, mails ontvangen is geen probleem
Wie o wie kan en of wil deze sukkelaar verder helpen?
Alvast bedankt
Groetjes
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo, Is het een telenet mailadres dat je probeert te gebruiken of een icloud mailadres?
Zelf gebruik ik ook enkel mail van Apple maar geen enkel probleem hier.
Kan je inderdaad eens verifiëren wat @Wimwim heeft gevraagd ?
Hallo Wimwim, het gaat hier over een telenet mailadres
Aan alle die geantwoord hebben
Ik heb het (opnieuw) zelf kunnen oplossen.
Had een maandje geleden de app AdBlock VPN geïnstalleerd op mijn computer en deze was de boosdoener.
App uitgeschakeld en alles werkt weer zoals het hoort
Bedankt voor de moeite 👍👍👍
Mogelijk, maar heb hem reeds verwijderd en een refund aangevraagd