Beantwoorden
Geerts18
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop

Hallo,

Krijg steeds melding instelling voor telenet account zijn veroudert.

Ook volgende melding, account telenet kan niet worden geopend, en account machtiging voor syncronisatie van dit apparaat nodig.

Graag jullie hulp nodig.

Heb Windows 10 met standaard mail programma.

Wie weet raad ?

Alvast Dank

0 Likes
8 reacties
Ex-Netweter
 

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop

probeer al zeker een wachtwoord met 8 cijfers letters tekens, er zijn momenteel nog andere topics over het zelfde probleem lees die eens door.

Jos

0 Likes

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop

@Geerts18 hier gaat u meer uitleg vinden en zelfs oplossing maar lees alle reacties van de topic.

Jos

https://www.netweters.be/t5/E-mail/instellen-account-op-windows-10-mail/m-p/39783#M2309

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop

als je outlook gebruikt (via office 365) dan zijn er momenteel problemen bij microsoft daarmee, ze zijn het aan het opzoeken om het op te lossen.

 

Gebruikers maken melding van een storing bij Office 365. Er wordt vooral melding gemaakt van problemen met het openen of het gebruik van Outlook. De meldingen komen niet alleen uit Nederland, maar ook uit het Verenigd Koninkrijk, België en andere Europese landen.

Microsoft meldt op een eigen Twitter-kanaal dat het een probleem onderzoekt waardoor gebruikers geen toegang tot hun mailboxen hebben via meerdere protocols. Het bedrijf zegt niet wanneer de problemen naar verwachting zijn opgelost. De verschillende statuspagina's van Microsoft melden overigens geen problemen.

Gebruikers melden storingen op Allestoringen en Downdetector, waar te zien is dat er bijvoorbeeld ook in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk problemen zijn met de dienst van Microsoft. Op een thread op Reddit wordt eveneens melding gemaakt van de problemen, die ook in België spelen. Volgens meerdere Twitter-gebruikers heeft Microsoft laten weten dat gebruikers wellicht niet in staat zijn om verbinding te maken met de Exchange Online-service.

Update 15:44 uur: Microsoft meldt dat een onderdeel van de Domain Controller-infrastructuur niet reageert, waardoor gebruikers problemen met hun verbindingen ervaren. Het bedrijf zegt bezig te zijn om het probleem in te dammen. Microsoft vermeldt nog geen verwachte tijd waarop de problemen geheel opgelost zouden moeten zijn.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Geerts18
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop

Wie kan me hier eindelijk helpen,bij telenet willen ze dit niet doen.

Kan geen mail,ontvangen of verzenden.

Wil mail opnieuw instellen volgens stappenplan .

Maar krijg steeds foutcode 0x80004005

Alvast bedankt voor de hulp.

Ben radeloos 🤨

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop

Dit is een Windows 10 probleem. Uiteraard kan Telenet u geen oplossing geven voor een probleem dat Microsoft moet oplossen. Dit antwoord lost ook uw probleem niet op.

Ik raad je aan om een ander e-mailprogramma te gebruiken. Een goed programma is Thunderbird. Dit is gratis en wordt door zeer velen gebruikt. Je kan dit hier downloaden .

 

Als je toch absoluut persé Windows Mail wil blijven gebruiken:

Zijn al uw updates van Windows 10 goed verlopen? Ga naar Instellingen (op Windows icoontje klikken en vervolgens op het tandwiel icoontje er iets boven of de Windows toets ingedrukt houden en op de letter i tikken. Je kiest dan Systeem en scrolt vervolgens naar beneden en klik op Info. In het rechter gedeelte scrol je dan naar beneden  en dan heb je de  kop Windows specificaties.  Iets daaronder zou je naast versie 1809 moeten zien.  Indien je een lagere waarde hebt, zijn er onvoldoende updates gedaan van je Windows. Doe deze eerst, mogelijk zit de oplossing van je probleem daarin.

 

Je hebt de juiste versie:  dan moet je zelf opzoek gaan op het internet en gebruik je "Windows 10 mail error 0x80004005" als zoektermen.  Ik zie dan wel dat er  heel wat gebruikers zijn die deze foutcode krijgen. Als ik de antwoorden overloop dan huiver ik, er zijn er weinig die me voldoende vertrouwen geven. Een antwoord dat je apps toestemming moet geven om je mail te benaderen vind ik dikke bull**bleep**.  Een antwoord dat me vertrouwelijker overkomt vind je hier. Kijk bij Microsoft Outlook error.
________________________________________
In het land van de blinden is eenoog koning.

 

Geerts18
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop

Merci ga dit proberen, bij telenet zeggen ze, werkt uw webmail nog?

Zo ja dan kunnen we U niet helpen, raar maar via gsm kan ik wel nog mail versturen of ontvangen van telenet.

Krijg op pc ook steeds melding instelling telenet veroudert 🤔

0 Likes
Geerts18
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop

Hallo,

 

Hoe kan ik Windows 10 upgraden naar versie 1809?

Mvg 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Kan geen mails sturen of ontvangen op laptop


@Geerts18  schreef:

Hallo,

 

Hoe kan ik Windows 10 upgraden naar versie 1809?

Mvg 


Via Windows Update (instellingen/bijwerken en beveiliging)
Of met het hulpprogramma, Update-assistent, dat je hier kunt downloaden

0 Likes