Beantwoorden
alfa123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Kun je een bestaand e-mailadres vervangen?

kun je bestaande email adres vervangen

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kun je een bestaand e-mailadres vervangen?

@alfa123  u kan uw email adres altijd aanpassen. Via mijn telenet past u het aan naar de door u gekozen adres.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kun je een bestaand e-mailadres vervangen?

@alfa123 Het e-mailadres dat gebruikt wordt als persoonlijke login kan je niet veranderen. Je kan wel een alias aanmaken en je correspondenten melden dat ze voortaan het aliasadres moeten gebruiken. 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kun je een bestaand e-mailadres vervangen?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/extra-telenet-e-mailadres-maken-en-gebruiken/

 

Je kan tot 10 verschillende mailboxen aanmaken. Per mailbox kan je 5 aliassen instellen, dus in totaal kan je 50 verschillende aliassen (= e-mailadressen) aanmaken.

 

Mocht je beschikken over een eigen domein (.be, .com, ...), dan maak je in principe zoveel adressen aan als je maar wilt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes