Beantwoorden
BoerkeBart
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

Als ik een mail krijg van mijn zus (mailadres: ...@skynet.be), en vervolgens deze mail beantwoord of doorstuur, dan komt de verstuurde mail niet aan, staat nochtans mooi in mijn map "Verzonden" 

Een mail naar mijn zus sturen via "Nieuwe e-mail" komt wel aan.

Heb mijn zus een mail naar mijn gmail-account laten sturen, deze vervolgens beantwoord en doorgestuurd, beide mails zijn goed aangekomen.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

0 Likes
11 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

@BoerkeBart 

heb je al eens getest of je een mail van je gmail account kan terugsturen vanuit webmail?

Als dat lukt lijkt er niets mis met webmail.

 

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

@BoerkeBart 

 

Als je de mails in de map Verzonden bekijkt, staat er in het veldje Aan exact hetzelfde bij het antwoord aan je zus als bij een antwoord aan je zus?

 

Heeft je zus al gekeken of die mail in har spamfolder gekomen is?

 

Als je haar mail beantwoord, kan je voor het verzenden de inhoud van Aan wissen en daarna opvullen met haar e-mailadres net zoals bij een nieuwe mail. Kan je dit eens testen?

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

@BoerkeBart 

Wanneer heb je dat geprobeerd?

Webmail lijkt niet te werken op dit ogenblik. Een mail die ik moet ontvangen komt ook niet aan. Ik denk dat de mail verstuurd wordt van bij Proximus.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BoerkeBart
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

Juist getest, werkt zonder problemen.

BoerkeBart
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

Gisteren rond 19u20, maar probleem is er al enkele weken. Ik was er van overtuigd dat het probleem bij mijn zus haar instellingen voor spam lag. Pas gisteren is de frank gevallen dat het probleem bij mij of telenet zou kunnen liggen.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

@BoerkeBart 

Ik heb zelden last met webmail. Gisteravond was dat echter wel. Waar ik niet zeker van ben is of het aan Telenet lag. De andere provider was Proximus. De verwachte mail is heel lang onderweg geweest.

Zijn de door u gestuurde mails, die in de verzonden map stonden, nog aangekomen?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BoerkeBart
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

Heb eens gekeken en zie geen verschil tussen een "verse" mail aan mijn zus en mail als antwoord aan mijn zus wat betreft het veldje Aan.

In de spamfolder van mijn zus zijn nog geen mails van mij terecht gekomen.

Testje 2x uitgevoerd. 1x met een mail die van mijn zus kwam en 1x met een mail van mijn zus als beantwoording op een mail van mij. Enkel de 2de is aangekomen. M.a.w. als mijn zus de conversatie opstart komt mijn antwoord niet aan, als ik de conversatie opstart is antwoorden op haar antwoord geen probleem.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

@BoerkeBart 

Ik heb hier al verschillende dingen uitgeprobeerd om het te doen misgaan. Het lukt mij niet.

De fout is hier niet te reproduceren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

@BoerkeBart 

Doe nog eens de test met de reply. Wis echter wat in de 'Aan' staat en tik zelf het adres van je zus in op dezelfde manier als met een nieuwe e-mail naar je zus.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

weet wel dat proximus Skynet niet meer ondersteund, vrees dat het daar moet gezocht worden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail van @skynet.be beantwoorden/doorsturen lukt niet

@BoerkeBart 

Kan dit uw zus helpen:

E-mails van skynet.be via proximuspickx.be

Hebt u een email-adres dat eindigt op skynet.be? U behoudt, ook na 1 juli 2019, dit adres. U kunt uw e-mails blijven raadplegen via de webmail op proximuspickx.be. Ga als volgt te werk:

  1. Ga naar www.proximuspickx.be.
  2. Klik rechtsboven op de knop webmail (met de enveloppe).
  3. Indien gevraagd, meld u aan met uw e-mailadres (vb. uwnaam@skynet.be) en het wachtwoord van uw mailbox. Klik op Inloggen.
  4. Enkel als u op uw eigen computer werkt, kunt u uw e-mailadres en wachtwoord door uw browser laten bewaren.
  5. Uw mailbox opent zich in uw Postvak In, waar u al uw gelezen en ongelezen berichten terugvindt.

Met de webmail op proximuspickx.be kunt u e-mails verzenden en ontvangen, uw contacten en agenda beheren, een handtekening plaatsen, regels of een automatisch antwoord instellen voor uw e-mails. U kunt zelf (maximaal 100) mappen aanmaken om uw e-mails te bewaren.

De bestaande webruimtes (vb. users.skynet.be/uw-website) blijven ook werken.

 

Deze info komt van hier.

0 Likes