Beantwoorden
Gerdan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mailbox aanmaken voor nieuwe gebruiker lukt niet.

Ik volg de procedure die beschreven staat om een nieuwe mailbox aan te maken, maar die loopt vast.

In Mijn Telenet, mailboxen beheren kan ik een dropdown menu selecteren om een nieuwe mailbox aan te maken. Dan moet ik een nieuwe gebruiker selecteren of aanmaken (al 2 x uitgevoerd en deze krijg ik niet meer weg). Ik vul de gegevens van de nieuwe gebruiker in of bevestig de al ingegeven gegevens. 

 

Dan kom ik op een pagina terecht waar alleen 2 knoppen zie 'emailadressen' en 'opties'. Klikken hierop lijkt niets te doen en ik kan geen mailadressen aanmaken. (zie printscreen)

 

Ik zie niet goed wat ik verkeerd doe, als iemand hulp kan bieden?

Gerdan_0-1638357952697.png

 

Mvg.

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailbox aanmaken voor nieuwe gebruiker lukt niet.

@Gerdan 

Hier is recent nog eens een bericht over geweest met hetzelfde probleem ( kan niet direct het betreffende topic terug vinden ). 

 

Beste is dat je de klantendienst contacteert en een case laat aanmaken voor de achterliggende dienst. Misschien kunnen ze het ook zo direct in orde brengen maar dat betwijfel ik want er gaat achterliggend iets mis op je profiel , meer bepaald 'mijn Telenet'. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
karelg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Mailbox aanmaken voor nieuwe gebruiker lukt niet.

Ben ook al enige tijd in contact met TN over hetzelfde probleem, men is op de hoogte, maar blijkbaar is het redelijk complex om het op te lossen....los van het feit dat de login van mijn TN vreselijk traag is (op mijn abo prive) en via TN business van het werk wel heel normaal werkt...