De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mailbox blijft vol, zelfs na verwijderen van alle mails

Beantwoorden
Marc561
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Beste,

Steeds krijg ik berichten dat mijn mailbox bijna vol is. Vaak komen e-mails niet meer binnen. Ik heb echter alle e-mails verwijderd.  Ook de prullenbak is leeg. Bij telenet webmail blijft de lijn volledig rood. Zelfs de telenethelper kon me telefonisch niet helpen en begrijpt niet hoe het kan. Ik hoop dat iemand onder jullie me tips kan geven om dit probleem te verhelpen. Met dank, Marc. 

0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
patrick37
Professional Meesterweter
Berichten: 3229
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Alles op zijn plek! PhD in problem solving!

@Marc561  

Gebruik je enkel de Telenet webmail of nog een andere mail client om je emails via je Telenet email adres binnen te halen? 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Marc561
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Hallo Patrick37,

Ik gebruik ook outlook. 

0 Likes
Beantwoorden
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 1989
De slimste mens? Dat ben jij. It's your fourth party! Bye-bye Google, hello Yougle! Alles op zijn plek!

Heb je je account toegevoegd als een IMAP account in Outlook?

 

Ik vermoed van niet en dat je gekozen hebt voor oudere POP3 en “leave a copy of emails on server”.

Dan blijft alles natuurlijk mooi op de server staan.

 

Als je Telenet webmail en één of meerdere emailclients door elkaar wil gebruiken, dan moet je IMAP gebruiken.

 

Voeg je account eens opnieuw toe als IMAP account, en laat  genoeg tijd om in alles te laden. Na een tijdje zal je alles in je IMAP account terugvinden, behalve Verzonden Items.

Die kan je eventueel van de POP3 account naar je sent items folder van je imap account slepen (of copy/paste). 

Als je alles hebt in je IMAP account, kan je POP3 account weg. Als je nu een mail delete in je Outlook (imap) verdwijnt die ook in Webmail en vise versa.

Laat de eerste keer genoeg tijd om te syncen.

 

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Marc561
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Hallo Steven, dit heb ik gedaan. Het is overgezet naar imap.

groetjes,

Marc.

 

0 Likes
Beantwoorden
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 1989
De slimste mens? Dat ben jij. It's your fourth party! Bye-bye Google, hello Yougle! Alles op zijn plek!

En is het opgelost nu?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Marc561
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Neen, het is nog steeds niet opgelost ! 

0 Likes
Beantwoorden
Marc561
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

De instellingen van inkomende en uitgaande mails zijn oké. De prullenbakken zijn leeg. De mailbox blijft vol. Ik weet niet hoe en waar ik kan vinden of er ergens een instelling is, zodat alles op de server opgeslagen blijft.  😞 

0 Likes
Beantwoorden
janne_man
Freshman Superweter
Berichten: 3674
It's your fifth party! Ere-Krak Netweters’ orakel! PhD in problem solving!

@Marc561 

Behalve de Inbox en de Prullebak zijn er ook nog de folders Verzonden, Concepten en Spam (te zien in Webmail). Mogelijk heb je daar ook nog andere folders.

0 Likes
Beantwoorden
Marc561
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Straks komt er een man van telenet langs, voor onze installatie na te zien (router, modem,...) Ik vraag hem dan eens om eens te zien hoe het kan opgelost geraken. Ik hou jullie op de hoogte. 

Beantwoorden
Marc561
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Primeur! Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Hallo,

het probleem is opgelost. 

Een vriendelijke man van telenet is juist vertrokken. (Er was een probleem met de kabel van de modem)

Hij keek mijn telenet webmail eens na. De prullenbak was leeg. Er zat nog een klein aantal mails in de inbox. Deze heeft hij in de prullenbak gegooid. Raar maar waar, toen kwamen nog veeeeeel mails (zelfs van 2014 ! ) te voorschijn in de prullenbak. Na het verwijderen van die mails is het rode balkje verdwenen. Ik ben heel tevreden !!!!! Dank voor jullie hulp, en vooral dank aan de technieker. 

groetjes,

Marc. 

Beantwoorden