Beantwoorden
Lucas1000
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Mailbox niet toegankelijk.

Technische assistentie heeft op 16-12-22 een ontkoppeld mailadres in mijn account (nieuwe mailbox) geïmplementeerd en heb sindsdien geen toegang meer tot mijn mailboxen en het nieuwe mailadres is nog steeds niet actief. Na contactname met de technische dienst werd mij verteld dat er een fout is opgetreden en dit een job is voor de backoffice (niet bereikbaar voor klanten) en dat het tot 5 werkdagen kan duren….

Nu 10 werkdagen later wacht ik nog steeds op het herstel van de toegang tot mijn mailboxen en het activeren van het nieuwe mailadres.

Wie weet raad?  

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailbox niet toegankelijk.

@Lucas1000 

Je kan eens proberen ondertussen of het al werkt , je kan dat zelf controleren door naar de webmail te gaan en dan in te loggen. 

Als je merkt dat het niet werkt dan bel je terug naar de klantendienst of je stuurt via Messenger of Whatsapp en vraagt hoe ver ze staan met je dossier. Zij gaan je op deze vraag toch een antwoord moeten kunnen voorzien als je dossier nog open staat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lucas1000
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Mailbox niet toegankelijk.

Is opgelost

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailbox niet toegankelijk.


@Lucas1000  schreef:

Is opgelost


Da's heel fijn 😉

Heeft men u iets meer info bezorgd over hoe, wie, wat er gebeurd of gedaan is? Dat zou interessant kunnen zijn voor anderen in een soortgelijke situatie.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lucas1000
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Mailbox niet toegankelijk.

Geen enkele communicatie van de klanten/technische dienst ontvangen.😥

Is wel jammer.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailbox niet toegankelijk.

@Lucas1000 

Waarschijnlijk is het door de achterliggende dienst opgelost maar dan heb je van hun geen bericht ontvangen. 

Op zich is dat wel jammer idd dat je geen berichtje hebt gekregen dat je probleem is opgelost. Maar goed het belangrijkste het is opgelost dat is wat telt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.