42576
netweters
|
18929
gesprekken
|
20429
vragen
|
Technische assistentie heeft op 16-12-22 een ontkoppeld mailadres in mijn account (nieuwe mailbox) geïmplementeerd en heb sindsdien geen toegang meer tot mijn mailboxen en het nieuwe mailadres is nog steeds niet actief. Na contactname met de technische dienst werd mij verteld dat er een fout is opgetreden en dit een job is voor de backoffice (niet bereikbaar voor klanten) en dat het tot 5 werkdagen kan duren….
Nu 10 werkdagen later wacht ik nog steeds op het herstel van de toegang tot mijn mailboxen en het activeren van het nieuwe mailadres.
Wie weet raad?
Je kan eens proberen ondertussen of het al werkt , je kan dat zelf controleren door naar de webmail te gaan en dan in te loggen.
Als je merkt dat het niet werkt dan bel je terug naar de klantendienst of je stuurt via Messenger of Whatsapp en vraagt hoe ver ze staan met je dossier. Zij gaan je op deze vraag toch een antwoord moeten kunnen voorzien als je dossier nog open staat.
Is opgelost
@Lucas1000 schreef:Is opgelost
Da's heel fijn 😉
Heeft men u iets meer info bezorgd over hoe, wie, wat er gebeurd of gedaan is? Dat zou interessant kunnen zijn voor anderen in een soortgelijke situatie.
Geen enkele communicatie van de klanten/technische dienst ontvangen.😥
Is wel jammer.
Waarschijnlijk is het door de achterliggende dienst opgelost maar dan heb je van hun geen bericht ontvangen.
Op zich is dat wel jammer idd dat je geen berichtje hebt gekregen dat je probleem is opgelost. Maar goed het belangrijkste het is opgelost dat is wat telt.