Beantwoorden
StefWS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

Mails blijven onterecht in spamfolder terechtkomen

Er komen vaak mails in mijn spam die geen spam zijn.

Via webmail klik ik dan altijd op geen spam, maar toch blijven die altijd in de spamfolder komen.

Er zitten soms ook echt wel grote instanties tussen, van wie je toch zou denken dat die gewhitelist zouden zijn?

Hoe los ik dit op?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: geen spam

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Mails blijven onterecht in spamfolder terechtkomen

Je kan Anti-spam uitschakelen via Mijn Telenet: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-werkt-telenet-anti-spam/

0 Likes
StefWS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

Mails blijven onterecht in spamfolder terechtkomen

Mja, dat is helaas geen optie want ik krijg waanzinnig veel spam.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails blijven onterecht in spamfolder terechtkomen

De goede bericten in de spamfoder blijven markeren als niet spam en ze naar de inbox verplaatsen. Blijven doen en geduld hebben.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5189
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails blijven onterecht in spamfolder terechtkomen

@StefWS 

Ik heb dit ook regelmatig voor en heb daar rules voor gemaakt. Helaas werken die soms ook niet. Er is geen lijn in te trekken, soms werkt het en soms niet.

Zoals reeds gezegd, het enige dat je kan doen is blijven checken en verplaatsen ...

Het is echt bizar. Ik heb bvb het zo ingesteld dat de echte spam folder niet gebruikt mag worden. gedetecteerde spam moet het prefix SPAM krijgen en dan naar een door mij aangemaakte folder verplaatst worden. Dat werkt meestal goed, maar toch komt er soms mail zonder dat prefix in de echte spamfolder terecht, hetgeen eigenlijk nooit zou mogen gebeuren gelet op mijn instellingen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes