Beantwoorden
Monica1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Mails van Facebookberichten komen niet meer binnen

Ik krijg geen e-mails meer binnen van facebookberichten.  Tot een paar dagen geleden wel. 

Berichten staan wel bij "meldingen" op mijn facebook.

Bij "instellingen" staan de meldingen nochtans op "via e-mail met mijn eigen mailadres".

Kunnen jullie mij helpen?

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: facebookberichten

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails van Facebookberichten komen niet meer binnen

@Monica1 

Je zou eens kunnen proberen om dit vinkje eens uit te zetten , dus geen berichten meer ontvangen via mail en daarna weer eens aan te vinken. Kijk of je dan wel emails ontvangt. Check ook zeker eens je spambox kan zijn dat ze daar in terecht komen dat dit wordt gezien als spam. 

Gebruik je een Telenet email adres en een mail client zoals outlook ? Check dan ook eens of je ze in de webmail van Telenet zelf of je ze daar wel in hebt ontvangen kan ook aan je mail client liggen ergens dat er daar iets verkeerd gaat. 

Ik gebruik zelf geen emails ontvangen vanuit Facebook dus ik kan geen testen of andere dingen doen om het te vergelijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mails van Facebookberichten komen niet meer binnen

Er gebeuren wel meer rare dingen op FB de laatste tijd. Zoals, je wil een antwoord geven, je tikt de eerste letter in en gans de boel verspringt een stuk lager. Ligt dat aan de browser (firefox) of wat?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Mails van Facebookberichten komen niet meer binnen

Met Safari is het ook zo. Ik weet niet wat ze bij FB uitsteken, maar het werkt slecht. Ik gebruik het bijna niet meer.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails van Facebookberichten komen niet meer binnen

ik heb FB reeds jaren geleden buiten gebonjourd ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.