24771
netweters
|
152584
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik krijg geen e-mails meer binnen van facebookberichten. Tot een paar dagen geleden wel.
Berichten staan wel bij "meldingen" op mijn facebook.
Bij "instellingen" staan de meldingen nochtans op "via e-mail met mijn eigen mailadres".
Kunnen jullie mij helpen?
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: facebookberichten
Je zou eens kunnen proberen om dit vinkje eens uit te zetten , dus geen berichten meer ontvangen via mail en daarna weer eens aan te vinken. Kijk of je dan wel emails ontvangt. Check ook zeker eens je spambox kan zijn dat ze daar in terecht komen dat dit wordt gezien als spam.
Gebruik je een Telenet email adres en een mail client zoals outlook ? Check dan ook eens of je ze in de webmail van Telenet zelf of je ze daar wel in hebt ontvangen kan ook aan je mail client liggen ergens dat er daar iets verkeerd gaat.
Ik gebruik zelf geen emails ontvangen vanuit Facebook dus ik kan geen testen of andere dingen doen om het te vergelijken.
Er gebeuren wel meer rare dingen op FB de laatste tijd. Zoals, je wil een antwoord geven, je tikt de eerste letter in en gans de boel verspringt een stuk lager. Ligt dat aan de browser (firefox) of wat?
Met Safari is het ook zo. Ik weet niet wat ze bij FB uitsteken, maar het werkt slecht. Ik gebruik het bijna niet meer.