24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb 3 mails versleept van de ene naar de andere map in Outlook. Ik paste tevens de naam van de map aan.
Maar toen zag ik dat Outlook moeilijk deed en zag ik dat ik geen internetverbinding meer had.
Bij het heropstarten van Outlook, bleken de mails te zijn verdwenen. Tevens was de naam van de map niet aangepast.
Die mails zijn nergens terug te vinden.
Ook niets zichtbaar via Telenet Webmail.
Wat is de oplossing?
Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: Mails zijn verdwenen
@SVDPBen je bekend met de configuratie van je Outlook als IMAP of POP3? Welk van de 2 methodes gebruik je ?
Als je offline bent en je doet aanpassingen in outlook zullen ze niet in sync zijn met je online mail. Je zou dus je e-mails nog steeds terugvinden in je webmail.
Onthoud wel dat het belangrijk is om je Outlook niet online te brengen om synchronisatieproblemen te voorkomen.
Hallo Kristof, is IMAP.
Nergens vind ik de mails nog terug. Noch in Outlook, noch in Webmail.
Kristof,
Ik vrees er ook voor.
Al blijft dan de vraag : waar zijn die 3 mails dan naartoe??
Bijkomend misschien ook een vraagje voor jou : hoe komt het dat er in mijn Outlook geen button meer staat voor "Recover Deleted Items"? (zie eerste screenshot)
Standaard zie je dat namelijk overal staan als je even Googled. (zie tweede screenshot)
Mijn gok (ik heb geen outlook) is dat die functie eigenlijk een soort prullenbak is. Hetgeen je bewust "gedeleted" hebt zit dan ergens in een (verborgen) prullenbak en kun je met die bewuste functie terughalen.
Is de prullenbak leeggemaakt (hoe en om welke reden ook), is er niks om terug te halen en is de functie dus ook niet beschikbaar.
Door uw "malheurke" zijn uw mails niet bewust netjes gewist maar bruutweg in de duistere dieptes verdwenen. En bijgevolg niet recupereerbaar.
Da's hoe ik het zou interpreteren. Maar zoals gezegd, ik heb geen outlook dus ik kan er compleet naast zitten. In dat geval, sorry voor de interventie ...
Merci voor de uitleg.
Ik heb eer geen idee van hoeveel folders je hebt in Outlook. Heb je alle folders nagekeken? Zijn er ook subfolders? zo ja kijk ook daarin en mogelijk met je voor subfolder ergens een instelling gebruiken die allicht een naam heeft van Abonneren.
ze zitten in geen enkele folder of subfolder helaas.