24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hallo, mijn e-mails blijven in mijn postvak uit vast zitten en worden niet verzonden.
Ik heb wel gemerkt dat dit pas voorkomt sinds vorige week.
Ik heb toen 1 dag van thuis uit moeten werken, en op de server van het werk ingelogd.
Heeft dit er iets mee te maken?
Ik zie geen settings die gewijzigd zijn of zo.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Mail zit vast in outbox
De grootste was 2mb.
ik heb hem even verwijderd en opnieuw geprobeerd, maar helaas...
Outlook 2010.
Heeft altijd prima gewerkt.
Er zitten nu 5 mails in, niks bijzonders... De e-mail adressen zijn compleet, en 1 met bijlage van 2mb...
Ik heb intussen de ict-dienst van mijn werkgever ook gecontacteerd, maar volgens hun heeft hun remote server geen instellingen aangepast op mijn pc.
Leek me ook al vreemd, maar omdat het gelijk viel...
Kijk eens in je instellingen van de Outlook. Je gaat dus eens naar :
* bestand
* daar op opties klikken
* geavanceerd
Daar heb je een optie ' verzenden en ontvangen' en zal er een vinkje dienen te staan ' bij verbinding direct verzenden '.
Hallo Patrick, dat vinkje staat effectief aan...
Hallo Janneke, nee hij staat niet offline, want ik blijf alle mails vlot binnen krijgen.
Alleen verzenden doet ie niet meer.
Dit krijg ik wanneer ik de instellingen test:
Vermits ik nog werk met een scarlet e-mailadres, staat mijn inkomende mail op pop.scarlet.be en mijn uitgaande op smtp.telenet.be.
Zo heeft het ook altijd gewerkt... tot nu.
@X-off schreef:Vermits ik nog werk met een scarlet e-mailadres, staat mijn inkomende mail op pop.scarlet.be en mijn uitgaande op smtp.telenet.be.
Zo heeft het ook altijd gewerkt... tot nu.
En waarom gebruik je de Scarlet smtp server niet, gezien je werkt met een Scarlet e-mail adres?
@X-off schreef:Ik heb intussen de ict-dienst van mijn werkgever ook gecontacteerd, maar volgens hun heeft hun remote server geen instellingen aangepast op mijn pc.
Leek me ook al vreemd, maar omdat het gelijk viel...
Misschien heeft dit er toch wel iets mee te maken ...
Het is ook mogelijk dat de mails in jouw Outbox één verkeerd of ongeldig e-mail adres bevatten ...
@X-off schreef:Ik heb intussen de ict-dienst van mijn werkgever ook gecontacteerd, maar volgens hun heeft hun remote server geen instellingen aangepast op mijn pc.
Leek me ook al vreemd, maar omdat het gelijk viel...
Misschien heeft dit er toch wel iets mee te maken ...
Ik zie niet in wat dit met een mailbox van scarlet heeft te maken... 🤔