Mails via IMAP werkt niet meer na aanpassing pw
Na het aanpassen van mijn paswoord voor mijn.telenet.be en dus ook webmail.telenet.be, kan ik mijn emailprogramma niet meer instellen zodat hij de mails ophaalt via IMAP of POP3. Aanmelden op webmail en mijn telenet werkt wel. Maar mijn profiel aanmaken met de nodige settings, lukt niet. Bij het verifiëren kom ik telkens terecht in een venster om mijn paswoord terug in te vullen.
- Alle settings staan correct volgens de handleiding en het is mogelijk om outlook in te stellen met IMAP (--> dit heb ik ook getest met volledig ander account en mailadres onder een andere klantennummer van Telenet)
- ik heb geprobeerd met de mail van Windows zelf en Microsoft outlook
Heeft iemand dit ook al tegengekomen? Of heeft er iemand een idee? Hangt mijn paswoordverandering nog ergens?
mvg,
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
aanmelden
-
e-mail ophalen
-
IMAP
-
Outlook