Beantwoorden
Peetertje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Sinds enkele dagen probeer ik om een nieuwe mailbox aan te maken. (Ik had er 5 op mijn account, heb er 1 gewist, en zou nu dus een nieuwe willen aanmaken met een apart paswoord).

Echter blijft op de "mailbox aanmaken"-pagina constant het laden icoontje draaien.

Ik kan wel mijn gegevens invullen, maar als ik dan naar de volgende pagina ga, krijg ik steeds de foutmelding:

"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."

 

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt

0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

@Peetertje 

Gewoon doen wat er op het scherm komt. Bellen naar klantendienst.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Even ter aanvulling: je hebt normaal gezien recht op 10 mailboxen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KVE
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! De kop is eraf!

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Sedert twee weken heb ik hetzelfde probleem. Ik probeer een derde mailbox aan te maken, kan alles invullen en dan blijft de pagina hangen met tenslotte de foutmelding en dat ik de helpdesk moet contacteren.

Na een eerste keer met de helpdesk, kreeg ik enkele dagen later een smsje van telenet dat de nieuwe mailbox was aangemaakt. Op mijn telenet echter vond ik daar niets van.

Dus probeer ik nog eens een mailbox aan te maken. Zelfde resultaat.

Dan maar weer de helpdesk. na 50 (vijftig) minuten, waarvan drie keer tien dat de operator iemand anders belde (tweede lijn, zijn supervisor, een collega) had ik weer de belofte dat het gefixt was en om zeker te stellen dat overnight updates hun tijd kregen, moest ik vanavond de nieuwe mailbox dus vinden. Helaas (inmiddels meer dan driewerf) weer niets, behalve dat er op mijn eigen mailbox een bijkomende alias is aangemaakt met de naam van mijn zoon voor wie de mailbox moet gemaakt worden.

Zonder veel technische kennis, zag ik steeds dat de aanmaakpagina voor een nieuwe mailbox een aantal meldingen bevat die normaal niet zichtbaar zouden moeten zijn bv "{{selectedUser.firstName}} {{selectedUser.lastName}} ({{selectedUser.login}})". Ook de operator van de helpdesk vond dit niet normaal. Geeft dit iemand een bijkomende houvast om dit op te lossen ?

Tags (1)
0 Likes
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Dit probleem heb ik ook al meer den 2 maand, telkens helpdesk gebeld antwoord er word aan gewerkt.

0 Likes
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Probleem is nog steeds niet opgelost. Een paar keer naar Telenet gebeld steeds hetzelfde antwoord we werken er aan.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Probeer anders eens via Facebook of Twitter of WhatsApp (+32 468 001098, voorlopig enkel berichten). Vraag desnoods om een dossier aan te maken.

 

Een andere browser of toestel (PC, laptop, smartphone, ...) heb je al geprobeerd?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Geprobeerd met iMac, verschillende iPads, Windows 10 pc, 4 verschillende browsers,

ze zijn op de hoogte van het probleem dit al meer dan 2 maand. Het probleem is begonnen na de update. Heb ook al een mail gestuurd en ze hebben mij gebeld maar steeds hetzelfde antwoord van verschillende personen aan de telefoon we kennen het probleem en werken er aan.

0 Likes
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Ik vraag mij af wanneer telenet dit probleem gaat oplossen ik kan nog steeds geen nieuwe mailbox aanmaken.

0 Likes
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe mailbox aanmaken, pagina blijft "hangen"

Vandaag 5 juni 2020 nog eens gebeld want nog steeds zelfde probleem, word aan gewerkt.

0 Likes