42588
netweters
|
18944
gesprekken
|
20444
vragen
|
Beste iedereen,
Ik heb een mailbox bij Telenet, maar ik stuit op een vreemd probleem. Elke keer als ik een e-mail verstuur, ontvangt de ontvanger deze van "Telenet" in plaats van mijn voor- en achternaam. Ik heb al bij de instellingen gekeken, maar ik kan niets vinden om dit te wijzigen.
Kunnen jullie mij helpen?
Met vriendelijke groet
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Mail versturen maar ontvanger krijgt dit van "telenet"
En wat bedoel je met ontvang die het van Telenet ? Het lijkt mij normaal dat als je een email verstuurd dat de ontvanger ook ziet staan xxx@example.com (waar example.com = telenet.be) in plaats van je voor en achternaam. Of is dit niet helemaal het geen wat je bedoeld ? Kun je anders eens een voorbeeld geven ? ( persoonlijke gegevens niet mee gegeven )
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: e-mailadres vorm aangepast
Best toch nog wat aanvullende informatie geven:
Ik verstuur mijn e-mails via de mailbox van Telenet. Helaas ziet de ontvanger mijn e-mails met de naam "Telenet", waardoor het lijkt alsof de e-mail afkomstig is van Telenet zelf in plaats van mij.
In de bijlage heb ik een screenshot toegevoegd om dit te verduidelijken.
Mvg
@Brentoske1111 schreef:Ik verstuur mijn e-mails via de mailbox van Telenet
Als je daarmee Webmail bedoelt,
Gebruik je een andere mail-client dan heeft die gelijkaardige instellingen.
Beste,
is uw probleem opgelost? Hoe heb je het voor mekaar gekregen? We hebben hier hetzelfde probleem.
mvg