Beantwoorden
Derry
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Ontvangst- en leesbevestiging krijgen van e-mail

Graag zou ik een ontvangstbevestiging en een leesbevestiging ontvangen van door mij verstuurde e-mails via Telenet Webmail.  Kan iemand mij helpen aub?

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ontvangst- en leesbevestiging krijgen van e-mail

Ik denk niet dat leesbevestigingen van e-mails nog van deze tijd zijn. In feite waren het enkel ontvangstbevestigingen, geen leesbevestiging. Dit werkt enkel als de mailclient van de ontvanger dit ondersteunt én als de ontvanger zelf kiest deze bevestiging te sturen. Zelf heb ik die dingen altijd geblokkeerd en ik was/ben zeker niet de enige.

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Ontvangst- en leesbevestiging krijgen van e-mail

@Derry 

Vraag in je mail om een reply.

Dan ben je zeker dat men het gelezen heeft.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ontvangst- en leesbevestiging krijgen van e-mail

Ik bevestig dat @sb niet de  enige is. Als de mail om een antwoord vraagt zal je alleen weten dat die gelezen is als de correspondent antwoordt. Antwoordt die niet, dan weet je niets. Van e-mail wordt aangenomen dat die bij de bestemmeling komt. Als je een foutief e-mailadres gebruikt heb en je verzonden mail zit komt in de folder 'verzonden', zijn er drie mogelijkheden. Het blijft ergens in de eindserver hangen. Je krijgt een bericht dat de mail niet kon bezorgd worden. Toevallig is het foutieve adres een bestaand. In dat geval moet je hopen dat de ontvanger je meldt dat je een verkeerde bestemmeling gebruikt heb.