24785
netweters
|
152659
antwoorden
|
20728
vragen
|
Hoe kan je op een Smart TV uw Telenet Webmail opvragen?
Met de App Internet kan je via Google webpagina's openen.
Bij het opvragen van Mijn Telenet Webmail krijg ik telkens het volgende bericht: "De gevraagde pagina is op dit moment niet beschikbaar"
Hoe kan je inloggen om uw Telenet mails te lezen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is er op de smart tv zelf geen app waar je de emailadres kan instellen.
Best eerst met pc contoleren of webmail opvraagbaar is en indien ja dan checken of er wel effectief internetverbinding is op uw tv door b.v. iets anders op te zoeken met Google of Youtube aan te zetten. Bij mijn sony tv duurt het dikwijls meer dan een halve minuut vooraleer alles ingeschakeld is, misschien is dit bij uw tv ook het geval.
Bij de app gallerij is er geen enkele app ter beschikking die het mogelijk maakt om in te loggen op Mijn Telenet. Op PS is er geen enkel probleem om de mails op te vragen.
Op PS is er geen enkel probleem om de mails van Telenet op te vragen. Op de Smart TV vind je in de App galerij geen enkele app die het mogelijk maakt om in te loggen op Mijn Telenet Webmail.
Sinds het wegvallen van de mogelijkheid om via de digicorder van Telenet de mails op te vragen ben ik op zoek naar een andere mogelijkheid om die op TV te bekijken.
Sorry voor de tikfout. Ik bedoel natuurlijk op PC ipv PS.
@FVDV schreef:Sorry voor de tikfout. Ik bedoel natuurlijk op PC ipv PS.
Kleine tip: Je kan uw eigen posts gedurende een uur (of zijn het er twee, ik wil het kwijt) na het posten nog aanpassen. Rechtsboven op het pijltje klikken en dan "Antwoord bewerken" aanklikken.
Er bestaat geen aparte app voor Telenet Webmail, en dit op geen enkel platform. Je maakt gebruik van de website webmail.telenet.be of je gebruikt een andere mail cliënt waarop je jouw Telenet e-mailadres kan instellen.
Ik dacht het al dat deze mogelijkheid niet bestond. Alvast bedankt voor de hulp.