Beantwoorden
x092845
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Dag van de Chocolade Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Kan wel mail ontvangen maar geen versturen in de outlook app

Heb op aanraden van telefonische helpdesk paswoord gewijzigd en kan nog steeds geen mail versturen

Als ik standaard mail programma op gsm gebruik kan ik wel versturen en ontvangen

wat zijn de juiste e-mail instellingen. Voor de outlook app

 

Kan enkel dit instellen :

imap.telenet.be:993

smtp.telenet.be:587

 

Kan geen beveiligingstype instellen

 

Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: outlook app verstuurd geen mails. ontvangen wel

0 Likes
17 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

@x092845  Preken we nu over outlook 365 uit de office suite. Of heb je het nog over iets anders. Op PC, tablet of waar gebruik je dat.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
x092845
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Dag van de Chocolade Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Staat duidelijk  vermeld in de titel  van de post en ook in de eerste regel  van het bericht  

0 Likes
Sven51337
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Zelfde probleem hier, al enkele weken, en vreemde is dat als ik een mail stuur vanuit Outlook app op gsm die mail wel is terug te vinden op mijn macbook in de outbox maar zit daar vast met enkel het email adres en titel maar zonder inhoud.  Account al meermaals opnieuw ingegeven, app opnieuw gedownload, ontvangen werkt prima. 

0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Oplossing van dit probleem zal weer heel simpel zijn. Verwijder de app en installeer die terug op je gsm. Er zijn hier al verschillende toppics geweest met problemen en na gewoon herinstalleren was het probleem opgelost. Soms heb je op je gsm ook een opkuis apje. Gebruik die ook even om de rommel te verwijderen en installeer outlook dan terug op je gsm

Stefan Groenen
Sven51337
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Uiteraard heb ik dat al gedaan, meermaals, ook heeft mijn toestel de laatste updates gehad, uit/aan gezet.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

@Sven51337 

Ik heb, omdat outlook hier wel regelmatig ter sprake komt, outlook ook eens geïnstalleerd bij mij.

De problemen die jij ervaart heb ik ook gezien.

Het lijkt erop dat outlook problemen heeft met software van andere bedrijven. Als dat zo is moet Microsoft daar dringend iets aan doen. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat iedereen naar hun klantendienst moet bellen om die zaak deftig te doen werken. En de uitleg dat het aan de anderen ligt is een typische verklaring van softwarebedrijven om er zelf niets aan te doen.

Ik zal wel verder doen met zaken die wel werken.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sven51337
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

"Opgelost" een andere app werkt wel, ik laat even in het midden of de fout bij Telenet ligt of Outlook want een andere account op Outlook werkt wel en @telenet mailbox werkt ook op een andere app. 

x092845
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Dag van de Chocolade Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Via outlook instellingen naar microsoft de melding gestuurd met wat ik nu kreeg.draft can't save on server. Dit was gisteren morgen om 6u45 en er kwam binnen de 2min antwoord.

Is een gekend probleem maar wanneer een oplossing weten we niet. Dus maar ander mai programma op gsm tablet gezet.

En outlook op werk telefoon om daar mails van werk te kunnen lezen

stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Ik heb hier outlook op android 10, ook ColorOs7.1. Ik heb hier totaal geen probleem met outlook, dus denk dat er toch enkele apps zijn die bij de andere een probleem geven. Als het een bekend probleem zou zijn zou er meerdere dit ook moeten hebben en zou je het ook direct kunnen simuleren. Ofwel heb je een adon runnen die de dingen blokkeert of iets anders maar wat is een moeilijke vraag. Verwijderen van outlook geeft een oplossing maar nadien moet je ook even de gsm opkuisen. Google heeft zo een tool en andere gsm merken hebben dat ingebouwd. Zo wordt de rotsooi verwijderd en kan je een installatie ook beter krijgen. Misschien voor iedereen de oplossing

Stefan Groenen
0 Likes
rikiduc
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Dit probleem is al enige tijd gekend bij MS. Bij Telenet stuurt men je naar MS en omgekeerd. Wat mij erg stoort aan dit verhaal is dat Telenet hier niets aan doet, ik bedoel, samenwerken vb met Microsoft om dit op te lossen...? Heb al volledige nieuwe install gedaan van mijn toestel en helpt niet. Ontvangen werkt perfect, zenden niet. Heb ondertussen nieuwe app, BleuMail, werkt perfect en is veel beter dan outlook. Heb dit dus wel zelf moeten oplossen, nog van MS nog van Telenet enig zinnig antwoord....

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

@rikiduc 

 

Wat internet betreft voorziet Telenet je van een verbinding en dat is het. Tot op een bepaald niveau bieden ze hulp (online via instructiepagina's), maar het is niet de taak van Telenet om de klant te helpen met de door hun geïnstalleerde software. Als de verbinding werkt, dan is de rest bijzaak.

 

Misschien maar goed ook. Als er uitgebreide hulp gegeven zou worden, dan zou dat gevolgen hebben voor de prijs.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rikiduc
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Werk zelf al meer dan 30 jaar in de ICT dus weet wel waar de klepel hangt. Of verdienen ze nog niet genoeg aan ons? Dit soort problemen werkt zeer irritant bij klanten. Een goede COO doet hier wat aan en schuift de hete patat niet door. Maar goed, blijkbaar komen we op dit forum ook enkel tot dezelfde conclusies, nl. dat klanten enkel belangrijk zijn om facturen te betalen. Niet tevreden, geld terug en ergens anders is het gras ook niet groener dus betalen zullen we😂

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Het is altijd miserie als één van de grote dominante spelers hun eigen regels gebruiken. In dit concrete voorbeeld een heleboel e-mail programma's waaronder het belangrijkste open source programma voor e-mail geven geen probleem met de e-mail van Telenet. Als Microsoft dit probleem al meer dan een half jaar kent en het niet verhelpt dan is het ongepast om naar Telenet te wijzen. Microsoft is arrogant en levert niet de diensten die het moet leveren. Dat is de enige die je in dit geval iets mag verwijten. Ik moet nog de eerste ITC onderneming zien die gratis de problemen van anderen oplost. Het enige advies dat in dit geval aan de klant kan gegeven is gebruik ofwel de webmail van Telenet ofwel een andere e-mailclient.

rikiduc
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Pfffffff.

0 Likes