24749
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
Ik kijk mijn mails eerst na in webmail en delete daar meteen alle mails die niet nodig zijn, en ik verplaats mails naar bestaande mappen.
Pas als ik daarmee klaar ben, open ik outlook waarna normaal gezien de synchronisatie meteen start. Althans zo was het altijd...
Sinds zaterdag moet ik in mijn outlook eerst naar één van de mappen gaan, waarna hij die bewuste map dan gaat synchroniseren.
Het probleem is dat er 4 mails in twintig-dertigvoud binnengehaald worden... elke dag opnieuw... terwijl ze telkens verwijderd worden, zowel in de webmail als in outlook... het herhaalt zich elke dag... en het gekke is dat het probleem zich dus enkel stelt met die 4 mails... niet met andere mails
Iemand een idee of suggestie hoe dit op te lossen?
Thanks!
Titel gewijzigd door Anaïs(mod) | Vorige titel: Webmail - Outlook synchronisatieprobleem
@Machpiya om u beter te kunnen helpen heb ik enkele vragen voor jou:
Meestal als je dergelijke dingen voorhebt ligt het aan het offline profiel van Outlook (OST) (nodig als je offline je mail wil nakijken).
Dag Kristof,
1. Outlook 365 is geconfigureerd als IMAP
2. het zijn 4 mails van 15/02, en enkel die mails worden herhaaldelijk binnengehaald, eerst in outlook, maar als je dan de webmail opent, staan ze ook daar weer terug... de afgelopen week zijn geen enkele andere mails meerdere keren binnengehaald, het zijn enkel die 4 van 15/02 die ondanks continue deleten blijven terug komen.
3. ik heb net eens gekeken naar de OST bestanden, er staan er 3, wat ik op zich ook al heel raar vind, maar heb er verder geen verstand van en durf dus ook niet veel aan te passen of te wijzigen omdat ik schrik heb om dingen kwijt te raken... heb nu al het idee dat er dingen weg zijn, want de beeldinstellingen van de mails zijn verwijderd en ook de ingestelde "regels" lijken verdwenen te zijn...
mvg
Manuella