
Moderator
LaurenceDDW
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-05-2025
19:06
|
Lid sinds: 08-01-2024
Datum laatste bezoek: 02-05-2025 19:06
Ranking
Moderator
01-05-2025
15:42
1
Ja, een TV met een kaartje is voldoende om gebruik te kunnen maken van de Telenet TV app. Als je hier hinder mee ervaart, raad ik je aan om toch nogmaals contact op te nemen met de Telenet-klantendienst. Want als het inloggen niet lukt, zou het feit dat je enkel een CI+ module hebt geen oorzaak mogen zijn. Dit dient dan eventueel verder onderzocht te worden door de backoffice!
... Meer weergeven
28-04-2025
20:21
1
Hey @digifredje, hiervoor kan je best contact opnemen met de klantendienst van Telenet! Ze kijken dit graag voor je na, en zullen het nodige voor je rechtzetten. 😊
... Meer weergeven
14-04-2025
20:26
2
@Angeliek Krijg je de gele knop te zien om je aan te melden met je Telenet-login? Lukt dat, of krijg je een bepaalde foutmelding te zien?
Ik vrees dat je hier best onze klantendienst nogmaals voor contacteert. Op deze manier kunnen ze hopelijk een dossier opmaken zodat dit voor je opgelost kan worden! 🙏
Dit kan telefonisch, maar je kan ons ook bereiken via WhatsApp. Daar doen we graag het nodige voor jou!
... Meer weergeven
03-04-2025
20:15
3
Hey @abba001, goed dat je hier een topic voor opstart! We hebben op onze klantendienst ondertussen meerdere meldingen ontvangen, en hebben een dossier opgestart zodat dit opgelost kan worden door onze backoffice. Hopelijk kan er zo snel mogelijk een oplossing voorzien worden! 🙏
... Meer weergeven
18-03-2025
20:22
Iemand dat deze error ook al gehad heeft, en @Pcnerd kan helpen? 😊
Uit ervaring weet ik dat je bij deze foutmelding best de coaxkabel even nakijkt, en eens een fabrieksreset uitvoert op je TV-box. Moest je deze foutmelding dan nog steeds zien, neem je best contact op met de klantendienst van Telenet. Dan plannen ze een afspraak met een technieker voor je in!
... Meer weergeven
14-03-2025
10:29
6
Hey @Ex-Netweter, normaal gezien zou dit niet het geval mogen zijn. Hier staat ook duidelijk aangegeven dat er 4 ethernetpoorten zijn die een downloadsnelheid van een gigabit moeten bieden. (Afhankelijk van je abonnement uiteraard!): https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over-je-telenet-modem.html?multisolution_attribute=CV8560E.
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantendienst van Telenet, en je modem te laten omruilen.
... Meer weergeven
14-03-2025
10:22
3
Hey @P_P_S , het gaat hier inderdaad over de combinatie van Play Sports en Play More! We hebben doorgegeven dat de info in de mail onduidelijk was. Ze gaan hier naar de toekomst toe rekening mee houden! 😊
... Meer weergeven
20-02-2025
19:57
1
Is er iemand dat @Machpiya hiermee verder kan helpen? 😊
... Meer weergeven
10-01-2025
20:18
Dit is inderdaad off-topic, @janne_man. Laten we ons vooral focussen op het issue met de aanrekening zelf. Zo houden we het overzichtelijk, dankjewel! 😊
... Meer weergeven
27-12-2024
20:22
1
Moest je nog Digiboxen hebben, kan je deze uiteraard wel omruilen naar TV-boxen. Op deze manier kan je wel met de TV-box IP werken in deze ruimte. Ik weet niet of deze aangekocht zijn of niet, maar moest je ze huren, kan je makkelijk de overstap maken! Daarvoor neem je best even contact met de klantenservice van Telenet. 😊
... Meer weergeven
03-12-2024
10:30
Is er iemand die dezelfde ervaring heeft als @Gnth ?
Je kan hiervoor natuurlijk ook steeds contact voor opnemen met de klantendienst zelf. Soms loopt het fout, en dan kan er een dossier voor je opgestart worden.
Hopelijk krijg je snel een update! 🙏
... Meer weergeven
03-12-2024
10:22
4
Hey @K-330, goed dat je dit al deelde! Er zijn vannacht inderdaad geplande onderhoudswerken geweest aan ons mobiele netwerk. Jammer genoeg is er helemaal op het einde van die geplande werken iets foutgelopen waardoor verschillende klanten moeilijkheden hebben om toegang te hebben tot het mobiele netwerk. Dat is momenteel opgelost en we herstarten het mobiele netwerk. Dat kan enige tijd in beslag nemen. Onze excuses voor het ongemak!
... Meer weergeven
18-10-2024
20:23
2
@flip1953 Ik bedoelde het tweede. Dit is echter niet onbeperkt, met deze modem kan je tot 32 regels instellen.
Het is misschien niet onbeperkt, maar dit geeft uiteraard wel al wat extra opties! 😊
... Meer weergeven
17-10-2024
20:38
2
Hey @Atmozke, ik heb hier even een apart topic van gemaakt omdat dit wat afweek van de originele vraag.
Iemand dat hier advies ik kan geven? 😊
... Meer weergeven
17-10-2024
20:33
3
Hey @Dessel_citizen, goed dat je hier een topic voor opstart! Front-end wordt er niets geblokkeerd in verband met het aantal toegelaten poortregels. Maar in de back-end staat er voor jouw modem wel een limiet op 10 poorten. Moest je nood hebben aan meer poorten kan je eventueel wel overschakelen naar deze modem: CV8560E. Let wel, deze heeft geen wifi. Dus hiervoor moet je een eigen wifisysteem voorzien.
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 01-05-2025 15:42 | |
1 | 28-04-2025 20:21 | |
2 | 14-04-2025 20:26 | |
3 | 03-04-2025 20:15 | |
6 | 14-03-2025 10:29 | |
3 | 14-03-2025 10:22 | |
1 | 20-02-2025 19:57 | |
1 | 27-12-2024 20:22 | |
4 | 03-12-2024 10:22 | |
2 | 18-10-2024 20:23 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
238 | 01-05-2025 15:42 | |
183 | 28-04-2025 20:21 | |
288 | 03-04-2025 20:15 | |
223 | 14-03-2025 10:29 | |
491 | 14-03-2025 10:22 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig