@BillyX schreef:
En ik geef maar mee dat wanneer een Telenet medewerker hier een statement maakt dat er een bepaalde storing is, dat er nadien ook een melding gemaakt van mag worden of deze is opgelost of niet. Het maakt me niet uit welke Telenet medewerker dit rapporteert. Jullie kunnen via de interne kanalen aan zulke informatie komen. Zeker wanneer jullie weten dat er een storing is. Misschien had je beter getracht om te weten of het probleem nog bestaat of niet en dit hier te melden in plaats van die educatieve opleiding over dit forum.
Mensen zitten soms met problemen en verspillen uren aan tijd aan hun troubleshooting. Dit probleem kan gewoon nog altijd bestaan bij jouw, bij mij, bij iedereen. Of bel jij elke 5 minuten naar jezelf om dit te testen? Neen…bereikbaarheid is toch de dag van vandaag belangrijk. Als dan Telenet meldt dat er een probleem mee is, dan is het ook een kleine moeite om hier (dagen) later meer duidelijkheid over te scheppen.
@BillyX Onze excuses voor deze verwarring. Wanneer we merken dat er onderwerpen gelinkt zijn aan een algemeen probleem of storing, delen we hier zeker updates over. Ook wanneer we merken dat verschillende leden hetzelfde opmerken, geven we dit proactief intern door zodat dit verder onderzocht en opgelost kan worden. We hebben het issue van de eSIM nagekeken en deze storing werd opgelost op 15/04 om 11u45. Als klanten nu nog steeds hinder ondervinden, raden we aan om individueel contact op te nemen met de klantendienst.
... Meer weergeven