24771
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
hoi allen,
'k ben nieuw hier,
al lang telenet klant,
nu heb ik een vraagje omtrent een recente mail die ik kreeg om een factuur te betalen
ik heb recent een nieuwe aansluiting gekregen wegens een verhuis, maar de mail die ik kreeg is totaal anders dan andere die ik doorgaans krijg.
het no-reply adres is ook anders : info <noreply@factuur-telenet.uno>
het adres van de andere berichten is doorgaans : Telenet <info@comm.telenet.be>
de factuurdatum is wel juist, de datum van nieuwe aansluiting, maar er staat ook geen rekeningnummer in, geen mededeling, dus vandaar mijn vraag...
moet ik me ongerust maken dat het toevallig de zelfde datum van aansluiting gaat zijn?
wat denken jullie?
mvg
B.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: vraagje omtrent mail aanrekening
Opgelost! Ga naar oplossing.
nog melden : er zat ook geen bijlage bij wat ook al vreemd is...
Doe zoals @sb schrijft.
Bij twijfel kan je kan ook op mijn Telenet zien of je nog openstaande facturen hebt. Je kan de factuur zelf ook zien.
hey,
bedankt voor de tip,
heb dat ook gedaan,
géén openstaande facturen
én 'k heb 'm naar verdacht@safeonweb.be gestuurd.
mvg
B.
Bedankt Björn !
mvg
b.
blijft nog altijd een probleem, ik kan op geen enkele manier op "mijn telenet" geraken in Chrome. ik zie bij gelijk op welke link ik klik (er staat ook een link bij netweters) nadien alleen het telenet smilietje en de webmail envelop, maar in "mijn telenet" geraak ik niet want al die links zijn verdwenen... wat is hier toch aan de hand? ligt het aan Chrome? Edge werkt wel, maar die gebruik ik eigenlijk niet graag, nu word ik "gedwongen" dat toch te doen.
Er blijkt toch wel iets aan de hand te zijn. Ik probeer via Firefox naar https://mijn.telenet.be/ te gaan en ik krijg gigantische Telenet logo's te zien en moet naar onder scrollen om mijn instellingen te zien. Dat is absoluut niet normaal.
https://login.prd.telenet.be/openid/login geeft ook een foutmelding.
Edit: En nu lukt het wél? Probeer eens via deze link:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/menu=selfservice/#MT1
Als het zo groot staat, kijk eens op hoeveel je zoom staat. Rechts boven de drie horizontale streepjes of gewoon rechtstreeks veranderen met Ctrl en plusteken of Ctrl en minteken. Het plus og min teken op het alfabet klavier, niet op het numeriek pad.
Ctrl+0 is het eerste wat ik geprobeerd heb, maar dat was het niet. De pagina was slecht geladen. Blijkbaar een tijdelijk probleem.
hoi,
nee, 't blijft hetzelfde , ook met de link die ik volgde
alleen dit te zien :
nee,alles is toegelaten , is ook nodig voor op andere sites te geraken, waar ik géén problemen mee ondervind. op de tablet trouwens geraak ik zonder problemen op mijn telenet en ziet de homepage er normaal uit met alle tabs en icoontjes.
grtz
b.
Probeer je cache eens leeg te maken:
https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
Pas op, als je cookies ook verwijdert, dan zal je opnieuw moeten inloggen.