|
26.300
netweters
|
163.495
antwoorden
|
|
21.972
vragen
|
Op een Android smartphone worden de emails binnengehaald met Outlook.
Sinds gisteren verschijnt er telkens Outlook geopend wordt, boven de mails ongevraagd een reclamemail.
Er werden geen instellingen aangepast of kan het zijn dat er op de achtergrond automatisch iets gewijzigd werd?
Wie kan me melden hoe ik die reclamemails kan verwijderen en vooral, hoe ik ervoor kan zorgen dat er geen nieuwe meer binnenkomen?
Indien dat niet mogelijk zou zijn, wat is dan een goed gratis Nederlandstalig alternatief voor Outlook zonder reclame?
Nu zijn alle mails van drie verschillende accounts samen te lezen, dus zonder dat ik voor elke account apart moet inloggen, en dat zou ik graag zou houden.
Dank voor alle hulp.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: reclame mails in Outlook
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het klopt wat je zegt is eerst begonnen op een live adres einde 2025 en daarna op de outlook adres +- feb 2026
Op dit moment niet op hotmail maar zal komen de reclame mails
Op dit moment is ook nog altijd niet op een gmail adres
Voor ze samen te lezen dat weet ik niet bij Gmail of werkt
Is dat altijd dezelfde reclamemail? Kijk eens naar de datum, staat die toevallig in het verleden? Kan je een screenshot tonen (zonder zichtbare e-mailadressen)?
Mocht je zoeken naar een alternatief: Thunderbird for Android. Meerdere accounts (en identiteiten) mogelijk, alsook 1 algemene Inbox voor alle mails.
Outlook is van Microsoft. Zij durven al eens reclame weergeven in hun software. Als je een Microsoft 365 licentie hebt wordt er volgens mij geen reclame getoond.
Voor een kleine 20 euro per jaar kan je van de reclame af zijn
Zo lang het blijft duren
De laatste jaren is er veel verandert en je ziet dat nog niet gedaan is
Ik gebruik ook al jaaaren met grote tevredenheid het GRATIS Thunderbird.
Daarbij gebruik ik al even lang de browser Firefox van dezelfde maker Mozzila.
Bedoel je Outlook uit de 365 ja niets mis mee. En terecht ieder werkt met zijn favoriete app en op zijn manier waarbij hij zich goed bij voelt.
Misschien een tip:
Ik werk al jaren met Outlook "Klassiek" op lokaal niveau en heb geen probleem met reclame. Nu in het verleden ben ik nog gestart met Outlook Express destijds van Win95
en de behulp van Spamkiller voor het vermijden van reclame, met spamkiller kon je zelf bepaalde welke reclame nog wil ontvangen of niet.
In Outlook met sterke opties "1 Veilige afzenders, 2 Veilige geadresseerden, 3 Geblokkeerde afzenders" 1 voor mailbericht met of zonder afbeeldingen, of 2 mailbericht worden verplaats naar <Ongewenste e-mail> en 3 tot slot <Geblokkeerde e-mailbericht> bericht worden meteen verplaats naar <Verwijderede items> en bij de laatste verloopt het automatisch nadat het bericht is opgenomen in de lijst "3 blokkeren van berichten" de opgeslagen lijsten als ook voor Veilige afzenders, Veilige geadresseerden de lijsten kan ook exporteren en importeren voor back-up of delen binnen thuisnetwerk naar andere pc.
Werkt deze nog Outlook "Klassiek" op een oude Windows ik weet het niet
Bedrijven en sommige gewone klanten nemen de Microsoft Office voor Thuisgebruik 1 keer betalen voor altijd
Op oude Windows ja maar toch niet ouder dan Win2000/32bit (denk ik) en MS-Office 2007 is mogelijk om te installeren in 32 of 64bit zoals op Windows Vista destijds.
Outlook "klassiek" en woord klassiek is eigenlijk een bijvoegsel om onderscheid te maken in Windows tussen Outlook 365 en u lokale Outlook. Ik heb onlangs Thunderbird e-mailclient uit geprobeerd ja het ziet prima uit maar ik mis toch de sterke opties.
Ter info: Als Outlook gebruiker op pc kan de afzender vb "noreplay@pinokkio.dom" blokkeren in Outlook klassiek en de sleutel uit de geblokkeerd lijst kan ook synchroon lopen in Outlook op smartphone.
Ik ga Thunderbird maar eens proberen.
Dank voor alle hulp.
Deze post mag gesloten worden.
Dit vandaag tegen gekomen moesten er mensen die dit nog gebruiken het is gedaan met Outlook Lite
https://techpulse.be/nieuws/497985/outlook-lite-voor-android-binnenkort-niet-meer-te-gebruiken/