24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Ik stuur mijn klanten een pdf versie van hun kasticket maar enkel bij telenet adressen komt dit in de spam terecht :(.
X-Spamcause: gggruggvucftvghtrhhoucdtuddrfeelgedrfedtgdejfecutefuodetggdotefrodftvfcurfhrohhfihhlvgemuchtvghlvghnvghtrdgsvgenuceurghilhhouhhtmecufedttdenucgohfhorhgsihguuggvnhfjughrucdlhedttddmnecujfgurhepkfffhffuvfggtgesmhdtreertddtjeenucfhrhhomhepihhnfhhosehvvghrlhgvhihsvghnrdhnvghtnecuffhomhgrihhnpegurhgrmhdvgedvrdgsvgenucfkphepjeekrddvfedrudejvddruddvle
X-Spamcause is ook niet echt duidelijk. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen ?
Ik verstuur dit via mijn dram242.be email dat bij google gehosted wordt.
@Ex-Netweter schreef:Ik verstuur dit via mijn dram242.be email dat bij google gehosted wordt.
De domeinnaam zal idd het probleem zijn. Zeker omdat er al cijfers in voorkomen zal dit als spam worden gezien.
Contact opnemen met Telenet en vragen om uw domein uit de spamfilter te halen.
btw: moest het zo ver niet zijn ik kwam wel eens een whisky proeven bij u.
@Ex-Netweter- Er is duidelijk iets misgelopen met het verplaatsen, vandaar de draad nu opgesplitst is. Mea culpa! (Ik ga het nu zo laten, want anders doe ik misschien meer kwaad dan goed.)
Edit: Gelukkig is er @Suzy om de boel terug recht te zetten. (Tnx! 🙂
@Ex-Netweter, ik zag dat je via Facebook je vraag ook aan ons doorstuurde eerder vandaag. Ondertussen werd het opgelost achterliggend.
@sb, no worries. Ik heb het even recht gezet, zodat alles terug in één thread staat. 🙂