25.401
netweters
|
156.633
antwoorden
|
21.179
vragen
|
Goedemiddag
Ik kan me niet van de mening ontdoen, dat er meer en meer phishing mails in het "Postvak In" belanden? Daar waar Safespot er zou moeten voor zorgen, dat ze in het vak "Junk" terechtkomen? Vroeger was dit eerder een uitzondering, is hiervoor een plausibele verklaring?
Met vriendelijke groet
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Safespot
Voor zover ik weet beschermt Safespot niet tegen het ontvangen van spam. Het probeert echter vel te vermijden dat de links in die mails niet werken.
Anti-spam is gewoon een standaard feature van je Telenet mailbox: Anti-spam in Telenet Webmail | MyTelenet
Providers moeten constant hun spamfilters aanpassen omdat de verzenders voortdurend hun tactieken aanpassen.
Phishing rapporteer je best nog aan verdacht@safeonweb.be en als je webmail gebruikt markeer je de spam berichten die toch in je inbox geraakt zijn best als spam
In de spam zetten is de functie om een mail te verplaatsen van folder A naar Folder B.
Een mail merken als spam heeft tot gevolg dat de mail automatisch verplaatst wordt van de In folder naar spam folder. Deze actie is beter dan zelf te verplaatsen. Hiermee activeer je het zelflerend proces van de spamfilter.