Beantwoorden
Manga
Freshman Meerweter
De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig! π-DAY!

Inloggen Outlook lukt niet. 'ww geweigerd'.

Enkele dagen geleden kreeg ik geen toegang meer tot mijn Outlook. Ik moest mijkn wachtwoord ingeven, maar dat hielp niet: het wachtwoord werd geweigerd. Ik maakte een nieuw aan, wachtte, en kreeg s'anderendaags bericht van Telenet: "Je wachtwoord is gewijzigd. Vanaf nu kun je inloggen in Outlook".  Maar het nieuwe wachtwoord werd ook geweigerd. Daaruit concludeer ik dat het niet aan het wachtwoord ligt, maar aan iets anders.. alleen aan wat? 

Ik kan nog aan m'n mails via webmail, maar niet meer aan m'n agenda, dat wordt langzamerhand lastig... weet iemand raad? 

2 reacties
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 De nieuwe Einstein! Krak

@Manga Het is mogelijk dat je Outlook-profiel beschadigd is. Probeer een nieuw profiel aan te maken met je nieuwe wachtwoord. Het oude profiel kun je voorlopig behouden.

Je kunt in Outlook ook de cached-modus uitschakelen. Hierdoor wordt er een offline profiel op je computer aangemaakt, zodat je je e-mails kunt raadplegen zonder internetverbinding. Ideaal voor gebruik op uw laptop. Het nadeel is dat het ook mis kan lopen 😉. Dus best even de cached mode afzetten en nog eens opstarten. 

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Manga
Freshman Meerweter
De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig! π-DAY!

Een nieuw profiel aanmaken, okee.  Dat zal ik proberen.  Maar is dat dan helemaal nieuw?  Is m'n huidige Outlook-agenda er dan nog? Of is dat dan een gloednieuw, 'maagdelijk' leeg profiel? 

Het is me vooral om m'n agenda te doen, en wat er instond, dat ik nu niet meer kan zien... 

Ik zal je laten weten of het werkt.