Beantwoorden
Dawn
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Sent items synchroniseren niet met iPad/iPhone/Webmail

Wanneer ik een bericht verstuur van op mijn iPad dan zie ik dat niet op mijn iPhone en vice versa. Ook in de Webmail is dit niet zichtbaar. Probleem doet zich nog maar kortelings voor, zou dit kunnen liggen aan de update naar iOS 18.1.1? 
Berichten in inbox komen zowel op iPad, iPhone en webmail binnen zonder probleem. Maar in de verzonden items zie ik het dus enkel op het toestel vanwaar het verstuurd is. Wanneer ik vanuit webmail verstuur, zie ik het bericht op alle toestellen.

Help!

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Sent items synchroniseren niet tussen iPad/iPhone/webma

92 reacties
MGJP
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Idd en bij mij nog steeds niet opgelost en ook nog steeds mijn wachtwoord moeten invoeren op IPhone ( imap serverprobleem ) nà lange telefoons met Telenet en met Apple Support , dus graag advies en hulp aub …

Het is quasi uitgesloten dat het een Apple probleem is , ook al is het ontstaan bij iOS 18 / IPhone … het is dus een Telenet server probleem ! 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@MGJP  schreef:

Het is quasi uitgesloten dat het een Apple probleem is , ook al is het ontstaan bij iOS 18 / IPhone … het is dus een Telenet server probleem ! 

Misschien moet je het hele draadje nog eens lezen.

1. Andere maiclients dan Apple Mail hebben dit probleem niet.

2. Het probleem doet zich telkens voor bij een update van iOS en lost zich vanzelf op zonder dat Telenet aanpassingen doet.

3. Telenet bevestigt dat het probleem niet bij hen ligt.

4. Telenet geeft aan dat klanten van andere gebruikers hetzelfde probleem hebben met IMAP en Apple Mail (iOS).

5. Je geeft zelf aan dat het probleem ontstaan is bij iOS 18.

Dus jouw "logische" conclusie is dat het aan Telenet ligt. Hoe zit het dan met die andere providers? Dat is ook door Telenet dan?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

4. Telenet geeft aan dat klanten van andere gebruikers providers hetzelfde probleem hebben met IMAP en Apple Mail (iOS).

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.