25.108
netweters
|
154.527
antwoorden
|
20.935
vragen
|
Wanneer ik een bericht verstuur van op mijn iPad dan zie ik dat niet op mijn iPhone en vice versa. Ook in de Webmail is dit niet zichtbaar. Probleem doet zich nog maar kortelings voor, zou dit kunnen liggen aan de update naar iOS 18.1.1?
Berichten in inbox komen zowel op iPad, iPhone en webmail binnen zonder probleem. Maar in de verzonden items zie ik het dus enkel op het toestel vanwaar het verstuurd is. Wanneer ik vanuit webmail verstuur, zie ik het bericht op alle toestellen.
Help!
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Sent items synchroniseren niet tussen iPad/iPhone/webma
Opgelost! Ga naar oplossing.
Idd en bij mij nog steeds niet opgelost en ook nog steeds mijn wachtwoord moeten invoeren op IPhone ( imap serverprobleem ) nà lange telefoons met Telenet en met Apple Support , dus graag advies en hulp aub …
Het is quasi uitgesloten dat het een Apple probleem is , ook al is het ontstaan bij iOS 18 / IPhone … het is dus een Telenet server probleem !
@MGJP schreef:Het is quasi uitgesloten dat het een Apple probleem is , ook al is het ontstaan bij iOS 18 / IPhone … het is dus een Telenet server probleem !
Misschien moet je het hele draadje nog eens lezen.
1. Andere maiclients dan Apple Mail hebben dit probleem niet.
2. Het probleem doet zich telkens voor bij een update van iOS en lost zich vanzelf op zonder dat Telenet aanpassingen doet.
3. Telenet bevestigt dat het probleem niet bij hen ligt.
4. Telenet geeft aan dat klanten van andere gebruikers hetzelfde probleem hebben met IMAP en Apple Mail (iOS).
5. Je geeft zelf aan dat het probleem ontstaan is bij iOS 18.
Dus jouw "logische" conclusie is dat het aan Telenet ligt. Hoe zit het dan met die andere providers? Dat is ook door Telenet dan?
Ok , dank u, het volledige draadje gelezen en wat u schrijft kan ik bijna allemaal volgen behalve dat het bij elke update iOS het zichzelf oplost , want bij mij echt niet en komt er nog bij dat ik telkens mijn wachtwoord (=Telenet) moet ingeven , maar quid als Apple verzekert , toch aan MIJ !, dat het absoluut niet ben hen ligt , dus kan ik bijna niet anders dan dat het dan bij Telenet te gaan zoeken , bij wie anders ??
Ik weet ook dat dit geen logische conclusie is maar , dank zij uw bericht, verneem ik nu wel voor 1ste x dat klanten van andere providers ook dat IMAP probleem hebben bij Apple mail
Dus dank ik u , ik geef het nog altijd niet op , want vreselijk vervelend, en dus dan toch maar opnieuw Appel Care contacteren , in de hoop dat er ooit een iOS update volgt die dit eens voor altijd stopt 🤞
Mvg