24749
netweters
|
152309
antwoorden
|
20690
vragen
|
Sinds enkele weken krijg ik ondanks de spamfilter toch spam binnen. Zijn mails van verschillende afzenders maar hebben telkens dezelfde domeinnaam. @wording.magicaldaily.com
ik heb hierna al eens gegoogled maar niks gevonden. De mails hebben ook een vreemde opmaak, lijkt op een tekstdocument. Er staat ook geen link voor af te meldenaar wel een link van voiceseller.com en dan kom je op de pagina van de afzender uit. Ook hier werkt de link om af te melden niet. Weet iemand hoe ik deze mails kan doen stoppen? Alvast bedankt!
groeten bill
Opgelost! Ga naar oplossing.
@filip10 goed dat je regels maakt, maar je hoeft die niet allemaal apart te maken.
Maak één regel en zet er alle domeinen in.
Telkens er een nieuwe binnen komt zet je het domein er bij
De nieuwste rommel is van ubertotal. Is er een mogelijkheid om die rotzooi in Telenet webmail zelf al te verbannen?
Verder zie ik dat ubertotal niet als junk gemarkeerd wordt terwijl een bevestiging van aankoop bij Amazon wel. Die spamfilter van Telenet laat duidelijk te wensen over.
@Suzy het volgende prtscr.
Het lijkt gemiddeld te dalen met de spam.
Dit weekend geen spam doorgekomen.
groeten
Bij mij loopt het weer de spuigaten uit: tot 50 spamberichten per dag: spatplace.com, standplastic.com, ripplefret.com.
Heb al even niks binnen gehad .
Vandaag een drietal spammails binnen gekregen via een adres dat ik enkel en alleen voor PayPal gebruik (paypal.com@example.com). Ik vermoedde al een tijdje dat PayPal dat adres had doorgespeeld en dat werd vandaag gedeeltelijk (het artikel spreekt niet over e-mail) bevestigd:
https://www.security.nl/posting/553820/PayPal+deelt+data+gebruikers+met+meer+dan+600+bedrijven
Ik ga die alias dus vervangen door een andere (paypal.com02@example.com) en de alias zelf blokkeren.
@Suzy volgende prtscr.
houden voorlopig nog niet op,spam terug op 6à7 /dag en terug in weekend.
blijf ook verder doorsturen aan "SafeOnWeb.be"
groetjes.
4cTrhD6q8t-4cTrhD6q8t@mono.toolsstuff.com
95wtBCTsJ-95wtBCTsJ@middletown.toolsstuff.com
Dit zijn de nieuwe .
Ik had beter niks gezegt dat het gestopt was .
14 spamberichten niet gedetecteerd door Telenet op één dag in mijn webmail. Waar gaat dat eindigen?
Hier juist van het zelfde. allemaal van @ en dan verschillende soorten, maar allemaal eindigen met toolstuff.com : @............................toolsstuff.com
Telenet? Wanneer zal dit opgelost zijn?
toolsstuff.com doet het vandaag ook weer 'goed'...
15 mails sinds deze ochtend.
en vandaag komen en massa's @........newmissiononline.com binnen. 😞 😞 😞