24794
netweters
|
152733
antwoorden
|
20733
vragen
|
beste netweters, , telenet helpdesk
het is nu al reeds 3-5 jaar dat mijn mama 's webmailbox geen spam filtert
Geen. geen enkele.
de map spam blijft leeg.
reeds geprobeerd : email adres van subgebruiker over te zetten naar hoofdgebruiker ( vrijgeven, opnieuw in gebruik nemen om ander account)
reeds geprobeerd>. telefoneren, emailen, facebook messagen met de helpdesk. steeds zelfde resultaat een standaard bericht zoals dit
|
|
Met vriendelijke groeten, | |
Telenet |
dit is echter foutief wegen het niet filteren van géén Enkele mail in spam zodoende met 30 50 mails per dag tussen haar eigen 10 mails zitten. de normale spam ' viagra penisverlenging goedkope aanbouw u heeft een postpakket log in voor itsme '
u kan verstaan, allen, denk ik , dat dit hoogst onaangenaam is.
graag oplossing of Effectieve doorsturing van het probleem naar achterliggende dienst gewenst, zonder de supertip' u kan ook email regels aanmaken'.
Géén Enkele mail komt in spam.
iemand mening hieromtrent?
of een normale oplossing.
thomas
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: geen spamfilter door klantendienst meermaals afgescheep
de emailadressen overgezet naar een andere gebruiker, naar een andere mailbox dus, zoals u het omschrijft
txxxxxx subgebruiker naar oxxxxxx hoofdgebruiker
Wat zijn de email instellingen van Oxxxxxxx, meer bepaald wat staat er onder Internet, Telenet-mailboxen, mailbox Oxxxxxxx, Opties?
ja allemaal een enkel email adres , geen spam op de aliassen. mogelijkheid tot wisselen naar een ander emailadres voor de gebruiker is er bij voorkeur echter echt niet