Beantwoorden
Myriam2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Synchronisatie telenet mail

De synchronisatie van de telenet webmail op mijn Huawei P9 Lite gebeurt niet meer sinds eind juli 2018. Het staat wel ingegeven dat deze synchronisatie elk kwartier zou moeten uitgevoerd worden. Welke instelling zou veranderd kunnen zijn?

0 Likes
5 reacties
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

Synchronisatie telenet mail

wis even de account, voeg deze opnieuw toe (smtp uiteraard) en zie even wat het geeft.....

een goede internetverbinding is noodzakelijk bij de huawei (tov de iphone die minder goede connectie nodig heeft)

0 Likes
Myriam2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Synchronisatie telenet mail

Heb de account opnieuw aangemaakt en inderdaad, nu werkt het weer wel.  We hebben de laatste maanden (en langer) veel problemen met de verbinding hier. Hopelijk blijft het systeem nu wel werken. 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Synchronisatie telenet mail


@dedeke@  schreef:

een goede internetverbinding is noodzakelijk bij de huawei (tov de iphone die minder goede connectie nodig heeft)


Bron? Dit lijkt me onzin: ofwel heb je (een stabiele) verbinding, ofwel niet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

Synchronisatie telenet mail

Hallo, het lijkt me inderdaad een vreemd antwoord van mezelf, maar de bron is de dagdagelijkse toepassing. Ik heb een iphone en mijn vrouw een huawei, als je in een zone woont waar de dekking niet echt dat is, dan ondervindt mijn vrouw hinder met het ontvangen van whatsappberichten en het synchroniseren van haar mail (smtp )

van zodra ze betere ontvangst heeft (5km verder) loopt het WEL als een trein. Bellen en sms'en is mogelijk in de slechte zone, surfen soms wel, soms niet....vandaar mijn antwoord.........

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Synchronisatie telenet mail

Aha, dus via 4G? Ik ga meestal (in dit geval onterecht) van de veronderstelling uit dat het verkeer via WiFi gaat, vandaar dat ik wat raar opkeek. 🙂

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes