41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
De synchronisatie van de telenet webmail op mijn Huawei P9 Lite gebeurt niet meer sinds eind juli 2018. Het staat wel ingegeven dat deze synchronisatie elk kwartier zou moeten uitgevoerd worden. Welke instelling zou veranderd kunnen zijn?
wis even de account, voeg deze opnieuw toe (smtp uiteraard) en zie even wat het geeft.....
een goede internetverbinding is noodzakelijk bij de huawei (tov de iphone die minder goede connectie nodig heeft)
Heb de account opnieuw aangemaakt en inderdaad, nu werkt het weer wel. We hebben de laatste maanden (en langer) veel problemen met de verbinding hier. Hopelijk blijft het systeem nu wel werken.
Alvast bedankt voor de hulp!
@dedeke@ schreef:een goede internetverbinding is noodzakelijk bij de huawei (tov de iphone die minder goede connectie nodig heeft)
Bron? Dit lijkt me onzin: ofwel heb je (een stabiele) verbinding, ofwel niet.
Hallo, het lijkt me inderdaad een vreemd antwoord van mezelf, maar de bron is de dagdagelijkse toepassing. Ik heb een iphone en mijn vrouw een huawei, als je in een zone woont waar de dekking niet echt dat is, dan ondervindt mijn vrouw hinder met het ontvangen van whatsappberichten en het synchroniseren van haar mail (smtp )
van zodra ze betere ontvangst heeft (5km verder) loopt het WEL als een trein. Bellen en sms'en is mogelijk in de slechte zone, surfen soms wel, soms niet....vandaar mijn antwoord.........
Aha, dus via 4G? Ik ga meestal (in dit geval onterecht) van de veronderstelling uit dat het verkeer via WiFi gaat, vandaar dat ik wat raar opkeek. 🙂