24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Mijn telenet mail synchroniseerde niet meer in outlook. Het account even verwijderen en opnieuw importeren en het zal wel opgelost zijn dacht ik.
Nu krijg ik mijn telenet mail niet meer geïmporteerd in outlook...
Bij de probleemoplossing wordt de foutcode: "INVALIDCREDENTIALS TEMPORARILYUNAVAILEBLE" gegeven.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke gegevens gaf je in? (Stuur eventueel een screenshot maar zorg dat je e-mailadres niet zichtbaar is) De juiste: E-mail instellen (telenet.be)
Werkt webmail wel nogsteeds?
Webmail werkt wel gewoon prima.
Welke keuzes heb je voor veilige verbinding bij SMTP? Kan je niet starttls niet kiezen?
StartTLS heb ik inderdaad ook als keuze voor veilige verbinding bij SMTP.
Deze gebruiken verandert niets aan het probleem.
Heb je een veilig wachtwoord. Microsoft is hier strenger op geworden. Weet dat een wachtwoord van 8 tekens binnen de kortste keren achterhaald kan worden. Ongeacht welke tekens je gebruikt. Overweeg om een wachtwoord van 16 tekens te gebruiken. Je moet in elk geval starttls gebruiken voor de smtp server.Op wat klik je daarna? Ik ben geneigd om eerder op Doorgaan te klikken dan op Providor selecteren.
Heb het wachtwoord verandert en een paar dagen gewacht met opnieuw te proberen.
Kon hierna vlekkeloos inloggen.