|
25.573
netweters
|
158.158
antwoorden
|
|
21.341
vragen
|
Goeieavond,
Ik heb mezelf een nieuwe GSM aangeschaft, en tracht mijn telenet mail terug te activeren in Microsoft Outlook.
Bij "nieuwe account toevoegen" tik ik dan mijn telenet adres in, en krijg ik steeds dezelfde mededeling "er is een fout opgetreden tijdens de verificatie, probeer later opnieuw?"
Ik krijg het maar niet voor mekaar, wat doe ik verkeerd, telenet webmail is een voorlopige oplossing, en heb nog altijd m'n laptop, maar dat is geen oplossing?
Kan iemand mij helpen?
Mvg,
John
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: "er is een fout opgetreden tijdens de verificatie..."
Ik ga volledig akkoord met uw hoor, maar ik heb dan zoiets van dat ik betaal voor 365, en dat het dan eigenlijk ook gewoon zou moeten werken...
Bedankt voor het meedenken...
Er is helaas maar weinig dat ik nog niet geprobeerd heb...😮
Dank u...🙂
Ik ben het met je eens dat het zonde is niet te gebruiken als je ervoor betaalt. Maar wat ben je ermee als het niet werkt? Er zijn gratis alternatieven als het niet werkt.
Als het een onderdeel is van Microsoft 365, dan kan je die vervangen door LibreOffice (ook gratis) en steek je dat geld mooi in je eigen zak.