|
25.558
netweters
|
157.973
antwoorden
|
|
21.322
vragen
|
Goeieavond,
Ik heb mezelf een nieuwe GSM aangeschaft, en tracht mijn telenet mail terug te activeren in Microsoft Outlook.
Bij "nieuwe account toevoegen" tik ik dan mijn telenet adres in, en krijg ik steeds dezelfde mededeling "er is een fout opgetreden tijdens de verificatie, probeer later opnieuw?"
Ik krijg het maar niet voor mekaar, wat doe ik verkeerd, telenet webmail is een voorlopige oplossing, en heb nog altijd m'n laptop, maar dat is geen oplossing?
Kan iemand mij helpen?
Mvg,
John
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: "er is een fout opgetreden tijdens de verificatie..."
Als je u confortabel voelt met Outlook, gebruik die dan maar. Ga niet voor de automatische configuratie, maar kies de manuele.
Ik raad het gebruik van Oulook als mail client voor niet Microsoft mail echter af. Gebruik liever een mailclient zoals Thunderbird.
Vriendelijk bedankt, ik heb Telenet voorlopig gekoppeld aan GMail, maar eigenlijk zou Outlook 365 toch gewoon moeten werken?
Top om mee te denken...🙂
Heb je de manuele configuratie geprobeerd?
@JB Best de instellingen manueel ingeven :
Bron: Telenet website 😁
Uitgaande serverinstellingen
Authenticated SMTP
Tip: stel Authenticated SMTP in op alle toestellen waarmee je mailt (computer, tablet, smartphone…).
Geef ons een seintje of het gelukt is.
Heb ik geprobeerd met ondersteuning van Chat GPT en Copilot, maar ik krijg steeds dezelfde mededeling "fout 5aiss" of "verificatie mislukt".
De vaakst voorgestelde oplossing is om via Gmail te werken, en dat doe ik nu ook, maar eigenlijk zou Outlook gewoon moeten werken, ik betaal immers voor een abonnement...
Dank u vriendelijk voor de tips alvast, maar het moet aan Outlook zelf liggen, als ik het programma open zie ik zelfs geen mogelijkheid om aan de instellingen te raken, enkel vier tabbladen die mekaar afwisselen met tips over de nieuwe features...
Cheers,
John
Sorry, de foutmelding is 5ssai...
Ik heb er geen idee van welke Outlook versie je hebt, er zijn er zoveel. Op het ogenblik dat je een e-mail adres wil toevoegen aan Outlook, wil Outlook alles zelf doen. Je hebt op dat ogenblik de optie om de instellingen manueel in te geven en niet Outlook te volgen.