41847
netweters
|
18366
gesprekken
|
19847
vragen
|
Sinds vandaag geraak ik niet meer ingelogd op webmai.telenet.be. En als ik de laatste tijd dan toch eens ingelogd raak op webmail.telenet.be gaat alles ENORM traag. Het wissen van één simpel mailtje kan soms 3 à 4 minuten voordat de server reagert. Gewoon berichten in mijn inbox bekijken duurt soms langer dan 5 minten eer mijn berichten weergegeven worden. Ik weet niet wat het probleem is met jullie servers maar het probleem ligt in ieder geval niet aan mijn eigen configuratie. Ik heb die problemen ENKEL en ALLEEN met Telenet !! Wordt het niet eens tijd dat jullie hieraan iets doen, in het abonnement dat ik maandelijks betaal zit de dienst webmail inbegrepen dus ik zou graag krijgen waarvoor ik betaal.
Met vriendelijke groeten,
GF.
Mijn Telenet webmail werkt zeer traag.Wat moet ik doen??
jan Leenders
heb ook hetzelfde probleem als bij jullie ook traag respons wanneer ik klik op een andere map
google ook en kan geen speedtest doen raakt niet op hun server ?in (raversijde oostende als dat uitmaakt)
Verwijder zoveel mogelijk berichten in je inkomende berichten box.
Verwijder daarna zoveel berichten in je box verwijderde bestanden en spam box.
Verwijder ook zoveel mogelijk berichten in je verzonden box.
Nu zou het moeten werken.
Het is mooi dat je iemand probeert te helpen, maar het bericht waarop je reageert is al enkele jaren oud. De kans dat de OP (Originele Poster) het zal lezen is redelijk klein.