24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
https://www2.telenet.be/mailbox
Vanaf 1 november 2023
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Binnenkort verwijderen we je inactieve mailboxen
Misschien goed om te benadrukken dat inactief wil zeggen dat er 2 jaar lang niet aangemeld is (POP 3, IMAP of Webmail)
Vreemd genoeg moet je dan wel een mailsturen om van inactief naar actief terug te gaan.
@WG94 schreef:
Misschien goed om te benadrukken dat inactief wil zeggen dat er 2 jaar lang niet aangemeld is (POP 3, IMAP of Webmail)
De bewoordingen die Telenet gebruikt is toch iets anders ...
Veel mensen verwarren een "e-mail adres" (=alias) met een "mailbox".
Maar zelfs Telenet draagt jammer genoeg bij aan de verwarring door te spreken over een e-mail adres.
- Moet je dan met ieder mailadres apart aanmelden om al je aliassen te behouden?
- of volstaat één aanmelding om jouw mailbox actief te houden, inclusief alle aliassen?
We beschouwen een mailbox als inactief als je deze niet hebt gebruikt binnen een periode van 2 jaar. Gebruiken houdt in dat je je nog hebt aangemeld met dit mailadres op de mailbox (via POP 3, IMAP of Webmail).
Gewoon eens inloggen is genoeg daar zal alles bij behoren ook de alias die zit toch in de mailbox
Zal meer gaan over oude en gebruikers die dit deze mailboxen niet meer gebruiken
Denk dat telenet de laatste was dat deze boxen laten staan heeft
Bij de andere was dit al een tijdje gedaan neemt ook veel plaats in
En veel mensen hebben hun eigen mailbox (hotmail, outlook .......) die neem je altijd mee bij een verhuis van aanbieder